Antoni Tolmos – Arbre de Nadal (Concert)

Resultat d'imatges de imatge Tolmos

Aquí us deixo el vídeo de la cançó que cantarem 1r i 2n aquest Nadal. Caldrà treballar prèviament l’Antoni Tolmos. També us deixo algun enllaç informatiu sobre ell i la seva feina.

En aquesta web hi trobareu les cançons de Nadal d’Antoni Tolmos i informació sobre ell i també la base musical de la cançó.

Aquí us deixo la lletra amb la partitura i amb els acords.

ArbredeNadal_SolM

Arbre_de_nadal-lletra-acords

Publicat dins de Música | Deixa un comentari

BLOC CANÇONS TARDOR per a tots els gustos i edats

CANÇONS DE LA TARDOR

Publicat dins de Música | Deixa un comentari

Tot apunt per la Setmana de la Natura! CONCURS DE FOTOS

Logo_DEF2_transparentPrimerament us agraïm enormement la vostra implicació amb la Setmana de la Natura

Dir-vos que ja tenim en marxa el CONCURS DE FOTOS #setmananatura. Les fotos es poden publicar a Facebook, Instagram o Twitter, tot posant el hashtag que toqui segons la categoria a la que es participi:

a) Categoria “Connecta’t amb la natura!”. Fotos de natura a Catalunya. Cal posar #setmananaturab)

b) Categoria “Participa als actes de la Setmana de la Natura”. Fotos de les activitats amb les polseres – Cal posar #setmananatura i #polsera

c) Categoria “Alimentació i Natura” Veritas. Fotos on es visualitzi la vinculació de la natura en la nostra alimentació – Cal posar #setmananatura i #premiveritas

MIRA’T LES BASES CONCURS

Publicat dins de escola verda | Deixa un comentari

Visita les Imatges de les colònies

Colònies 2017 !!! 22-23 i 24 de Maig a Coma-Ruga!!!

vacances11 MARXEM DE COLÒNIES

Ja teniu a punt les fotos de les Colònies 2012

Aquí us deixem uns enllaços amb les fotos per poder gaudir de les activitats i de lo que bé que s’ho estant passant els alumnes de primària.

Publicat dins de Colònies | Deixa un comentari

Ja tenim guanyadors del concurs de Sant Jordi

Concurs Sant Jordi #santjordi #claretianes #totvabé 2017

Avui 5 de maig, s’ha fet entrega dels diplomes i un llibre d’obsequi als guanyadors del concurs  Felicitar-vos a tots i totes per la vostra participació!!

ConcursSJordi

Durant la setmana de Sant Jordi els alumnes des de p3 fins a 4 d’ESO van presentar una imatge, fotografia o dibuix, per participar al concurs que organitzàvem a l’escola. Els dijous 27 cada alumne dels cursos esmentats tenia un gomet per votar el que més li agradava dins de la categoria que incloïa el seu curs. Després de les votacions els guanyadors van ser:

categoria 1:  Àreu Llorens Puiggròs i Naila Berga Díaz.

categoria 2:  Bruna Puigarnau Moreno i Blai Morales Parramón.

categoria 3:  Ena Giribet Carrión, Ginesta Puigarnau Moreno i Laura Ortiz Arjona.

Moltes gràcies a tots els participants i sort a tots en les properes edicions.

Publicat dins de participacions | Deixa un comentari

Feliç diada de Sant Jordi

Celebrem Sant Jordi a l’escola!!!

santJordi santJordi1Bona Diada!!!   Participa amb les teves imatges!!! Informa’t del concurs:  #santjordi #claretianes #totvabé

Participa aquest any a la Diada de Sant Jordi i aporta la teva imatge de Sant Jordi !  Anima’t,sigues creatiu!! Imagina i treu l’artista que portes dins!!!Porta la teva imatge de Sant Jordi!!! Descarrega’t la plantilla i posa-hi la teva creació. Aquí et deixem unes instruccions:

• A l’espai central posar-hi alguna de les dues opcions:A la part inferior del full imprès, escriure-hi un petit text/relat/poesia (relacionat amb la imatge)
    • Fotografia amb temàtica de Sant Jordi
    • Dibuix amb temàtica de Sant Jordi
  • Entregar-ho als tutors. Plaç: fins el dimecres 26 d’abril de 2017

Lectura en veu alta per Sant Jordi

Lectura_veuAltaEl dijous, 20 d’abril, just abans de la diada de Sant Jordi, es va celebrar a la sala La Lira de Tremp una nova edició del certamen de la Lectura en veu alta. Alumnes des de 3r de Primària a 4t d’ESO van participar en aquesta activitat que pretén apropar l’alumnat a la lectura. Des de l’escola vam aportar el nostre granet de sorra acompanyant un alumne de 6è i un de 2n d’ESO a aquest acte. Cal dir que, tot i no quedar guanyadors en cap de les dues categories, vam tenir un paper destacat i va ser una molt bona experiència per tot l’alumnat, tant pel que participava com pels que hi anaven com acompanyants. Creiem que val la pena potenciar tots aquests ensenyaments fora de l’aula que són tan importants per la llengua, la cultura i per ajudar en la formació dels nostres nens i adolescents en adults “complets” per un demà no gaire llunyà. Recordem que el futur, de fet, està en les seves mans.

Aquí us deixem un enllaç amb algunes fotos del certamen.

Apadrinament 2017

Com cada any l’alumnat de 5è ha treballat preparant i triant llibres aportats voluntàriament per tota la comunitat educativa.

Divendres 21 Abril els van vendre en una parada de llibres que van instal·lar al patí per començar les celebracions de Sant Jordi.

La celebració va ser un èxit i la col·laboració de tothom va ser fantàstica.

Felicitar-vos a tots i totes per la col·laboració i entusiasme.:-)

Apadrinament 2017 by Slidely Slideshow