Podries – Roba estesa

Publicat dins de Música | Deixa un comentari

ENQUESTA APS-PES

Hola nois/es.
Fent clic a l’enllaç de sota podreu contestar l’enquesta sobre l’APS-PES d’aquest any.
Moltes gràcies

PARTICIPA EN L’ENQUESTA! Alumnat de 6è EP

Ajuda’ns a Millorar la nostra escola!!

Participa i contesta l’enquesta de satisfacció! La teva opinió ens interessa.

ET DEIXEM L’ENLLAÇ, FES  UN CLIC AQUÍ :

Celebrem Sant Jordi!!!

El passat dilluns, dia 23 d’abril de 2018, l’escola Maria Immaculada de Tremp va celebrar la Diada de Sant Jordi d’una forma original, divertida i emotiva al mateix temps.
Només en arribar a l’escola es va convocar per sorpresa a tot l’alumnat des d’Infantil fins a 4t d’ESO i, a l’arribar-hi, es van trobar un plegat de mestres disfressats de “princesos”, dracs i “cavalleres” que van interpretar una divertida obra de teatre.

Acte seguit es va procedir a felicitar i premiar als finalistes i guanyadors/es del Concurs literari Sant Jordi 2018 de l’escola. A Infantil van realitzar uns dibuixos especials per l’ocasió i, en el cas de Primària i ESO, havien d’escriure en una plantilla una carta adreçada a algun ésser estimat.

D’altra banda, alumnes de 5è de Primària van vendre llibres reutilitzats a l’hora del pati per col•laborar amb l’apadrinament d’un noi hondureny i, els alumnes de 3r d’ESO, van vendre roses fora de l’escola per recollir fons pel viatge de final de curs quan acabin la ESO.

Tot plegat va fer que fos una Diada de Sant Jordi 2018 molt maca i plena de germanor i bon caliu.Aquí us deixem un recull d’imatges:

Publicat dins de celebracions | Deixa un comentari

ESCRIPTORS I ESCRIPTORES DEL FUTUR ES VAN OBRINT PAS!!!

Aquest any els alumnes del col·legi Maria Immaculada, estan molt inspirats i hem tingut una bon calaix d’històries i idees. Tot plegat ha fet que tinguem finalistes i guanyadors a dojo en diversos concursos!!

Com cada any, des de ja en fa uns quants, hem participat al concurs de redacció Ciutadà S.XXI de l’associació lleidatana Síndrome de Down amb un bon grapat de bons redactats. El passat divendres 20  d’abril van assistir a l’acte d’entrega dels premis a la Regidoria de Lleida, a les 7:00 de la tarda. De la nostra escola hi ha hagut 5 finalistes (Ana Bretones, Mar Monsó,  Mur Solé, Madona Magdi, Laia Palacín, Elena Badia i Ares Badia)   i 3 guanyadors.  (Gaia Iglesias-1r premi , Ariadna Delgado-2n premi i Maria Farré-1rpremi).

De la mateixa manera, uns quants alumnes de 2n d’ESO (Ariadna Delgado, Gaia Iglésias, Sergi Llohan,Mar Monsó i Iris Marsol) han anat a Lleida a escriure les seves històries en directe per participar en el conegut concurs literari de la Coca-cola.

No són els únics concursos en què s’han presentat els nostres alumnes,  també tenim un representant de cada cicle als Jocs Florals de Catalunya: Valença Pes-CI, Martina Soro-CM, Saúl Castellano-CS, Gaia Iglesias 1r i 2n ESO, Samuel Heras 3r i 4t ESO.

Ara toca esperar si algun d’aquests futurs escriptors queda finalista, com ja ens ha passat molts anys. Molta sort, nois i noies. Llegir i escriure ens farà lliures!

Publicat dins de participacions | Deixa un comentari

Robbie Williams – I love my life

Publicat dins de Música | Deixa un comentari

Avui participem a la prova Cangur!!

Si ja és aquí la prova Cangur!!Avui de 10 a 11 com cada any, un grup d’alumnes participaran a la prova matemàtica !!!

Alumnes de primària i secundària demostraran el seu enginy i les seves habilitats davant dels reptes matemàtics!!! Consulta la web . Molt bona sort!!

Convivències de 5è i 6è Primària a Miraflores

El cap de setmana del 23 al 25 de febrer  alumnes de 5è i 6è han gaudit d’unes convivències a Miraflores de la Sierra amb 150 alumnes més d’altres col·legis de Claretianes.Han descobert que Claret era gegant de esperit, han compartit els dies amb nens i nenes que no coneixien i també han fet una mica de turisme per Madrid. Tota una experiència per provar i repetir!!
Aquí us deixem un collage amb un recull dels millors moments i un vídeo amb un resum de l’experiència viscuda.

Publicat dins de Convivències | Deixa un comentari