Ens visita una infermera

Per finalitzar els diferents projectes de salut que durant aquest      final de trimestre han realitzat tots els cursos d’Infantil:

• P3. Descobrim el cos
  • P4. Què t`ha passat?
  • P5. Les Dents

Vam rebre la visita de la infermera Judith que ens va donar uns consells sobre QUÈ fer quan ens posem malalts i unes recomanacions per NO posar-nos-hi.

fotos de la visita

SALUT: Què t’ha passat?

El nostre projecte s’inicia quan trobem la nostra mascota malalta perquè ha caigut d’una bici i s’ha fet mal.

A partir d’aquí hem treballat el cos, tant a nivell extern (parts del cos, sentits, mesures…) com a nivel intern (esquelet, aparell respiratori, digestiu…).  Del coneixement del cos vam passar a conèixer QUÈ podem fer per cuidar-lo: “Alimentació saludable”
Finalment va venir una infermera per explicar-nos que passa quan ens posem malalts i que cal fer per evitar-ho.

Us deixo un enllaç on veureu com ho hem treballat:

FOTOS DE SALUT

EXPOSICIÓ NENS/ES SOBRE LA PIRÀMIDE ALIMENTÀRIA

BON NADAL!!

A punt de començar les vacances de Nadal i poder gaudir d’uns dies de descans amb familiars i amics, les mestres d’Educació Infantil us desitgem que passeu uns dies plens d’alegria i amor en companyia dels vostres fills que aquests dies han viscut de forma intensa el Nadal. Que el Nen Jesús que està per néixer us ompli sempre d’alegria!

EL NADAL A INFANTIL

DESCOBRINT EL MEU COS

Resultat d'imatges de dibujos infantiles el cuerpoJa portem uns quants dies parlant del nostre cos i descobrint totes les coses que podem fer amb ell. Ens hem mogut de moltes maneres, hem fet mandales amb el cos, hem descobert quines parts té el nostre cos, quines parts diferents tenen els nens i les nenes, hem descobert quines coses podem fer amb els sentits….ufff quantes coses!!! Millor mireu les fotos i així us fareu una idea!!!

descobrint el meu cos

Projecte sobre la tardor. P4

La tardor és un bon moment per veure els canvis en la natura. Nosaltres l’hem estat observant, pintant,  estampant, enganxant… i jugant. Aquí trobareu unes quantes fotos que us donaran una idea de tot el que hem fet:

LA TARDOR

LA TARDOR A P-3

Fa uns dies vam anar a la biblioteca on la senyo Elvi ens va explicar un conte que ens va agradar molt: “El Pere i l’arbre” També van cantar cançons amb l’Elvi. A classe hem vist quin temps fa a la tardor i quina roba fem ser.

la tardor a p-3

Biblioteca escolar P4

Avui hem anat a la biblioteca de l’escola on ens esperava la nostra nova amiga: “la bibliotecària Elvi“. Ella ens ha estat explicant una preciosa història de la tardor: “Pere i el roure”.

Ha estat una bonica activitat, tot alternant la música, la narració i les cançons. Els nens han estat molt a gust. Segur que voldran tornar un altre dia!!!!

Moltes gràcies Elvi

Sortida Tardor

El divendres, tots els nens i nenes d’Infantil, vam fer una sortida per veure els canvis que es produeixen per la tardor. Vam arribar fins al Joncar i, de camí cap allà, vam trobar arbres de diferents mides, fulles de diferents colors i, fins i tot, la màquina de podar!!
Aquí us deixem unes quantes fotos de la sortida:
SORTIDA

UH…OH…NO TINC POR!!

Els nens i les nenes de P-3 hem estat unes setmanes enfeinats amb les emocions…ja em sabem molt! I a més la por no ens fa por!

Aquí teniu unes fotos on podeu veure com ens ho hem passat

Castanyada 18-19

El passat dimecres vam celebrat,passada per aigua, la festa de la Castanyada.
Al matí els nens de Secundària ens van explicar contes de la tardor i per la tarda l’AMPA, ens van convidar a berenar coca i xocolata, amb unes castanyes calentetes.
La pluja ens va esgarrar una mica la tarda, però “al mal temps, bona cara“.
Aquí us compartim un grapat de fotos del que ha donat de si la festa remullada.
Castanyada (clica per veure les fotos)