LLENGUATGE ORAL I ESCRIT
- Agafa i utilitza el llapis correctament.
- Dibuixa traços: horitzontals, verticals, inclinats, corbs, circulars.
- Reconeix i escriu les vocals treballades.
- Sap el gest de les vocals treballades i pot llegir-les a partir de gestos.
- Discrimina i escriu el seu nom.
- Discrimina i escriu el nom d’alguns companys.
LLENGUATGE MATEMÀTIC
- Fer la representació gràfica, en un espai puntejat, dels nombres de l’1 al 5 per associar-hi la mateixa quantitat d’objectes corresponent.
- Comptar en ordre creixent i decreixent del 0 al 10 amb ajuda dels dits, d’objectes…
- Realitzar correspondències qualitatives i quantitatives.
- Identificar els ordinals treballats.
- Resoldre problemes matemàtics senzills plantejats, controlant i tenint en compte la informació necessària per respondre.
- Reconèixer una seqüència i ser capaç d’ordenar-la.
- Identificar patrons i ser capaç de continuar sèries senzilles.
- Conèixer l’ús del producte cartesià. .
- Reconèixer elements superposats i elements en la mateixa posició.
- Identificar posicions descrivint-les amb vocabulari matemàtic.
- Reconèixer i anomenar el cercle, el quadrat, el rectangle i el triangle, classificar-los i fent el traç en la direcció indicada.
- Identificar, comparant-les, línies, formes, característiques i mesures de mida i longitud d’un objecte.
- Aplicar els quantificadors ‘més que…’, ‘menys que…’, ‘molt’ i ‘poc’ per comparar objectes i agrupacions.
- Mostrar una actitud d’interès per l’aprenentatge de les matemàtiques participant activament en els jocs matemàtics.
- Mantenir una actitud positiva davant les possibles dificultats que presenta la resolució de problemes, controlant i reflexionant abans de respondre.
- Participar en les reflexions finals.
- Complir les normes dels jocs.
- Expressar-se descrivint situacions, sensacions, imatges, etc., des de diferents llenguatges.
- Mostrar coordinació corporal en la representació d’elements geomètrics, l’escriptura numèrica i jocs matemàtics.
- Identificar i anomenar formes geomètriques en objectes de l’entorn.
LLENGUA ANGLESA
- Gaudeix amb l’aprenentatge de l’anglès.
- Compren alguna expressió en anglès en contexts lúdics ambi sense reforçament visual.
- Saber reconèixer les parts del seu propi cos.
- Reconèixer els colors treballats.
- Usa la llengua oral, el gest i les imatges per expressar idees, sentiments i emocions.
- Compren instruccions bàsiques en anglès, pròpies de les rutines diàries a l’aula i respon adequadament a elles.
DESCOBERTA D’UN MATEIX I DE L’ENTORN
- Conèixer les principals parts del cos
- Adquirir alguns hàbits saludables
- Expressar lliurement els desitjos i emocions
- Identificar característiques i regularitats en l’entorn natural, social i cultural.
- Expressar-se de manera clara i coherent
- Mantenir una atenció més o menys constant.
EDUCACIÓ FÍSICA
- Controla el seu cos en diferent postures, en moviment i quiet.
- Participa en els jocs i segueix les normes.
- Avança en les diferents possibilitats expressives del propi cos.
- Domina progressivament les habilitats motrius bàsiques.
- Progressa en les relacions afectives i comunicatives.
LLENGUATGE MUSICAL
- Discrimina i identifica diferents sons.
- Diferencia entre so i silenci.
- Gaudeix de l’escolta de peces clàssiques.
- Escolta en silenci.
- Gaudeix i participa activament en l’audició de peces musicals.
- Coordina moviments col·lectius i participa en coreografies
- Experimenta estats de relaxació.
- Reprodueix ritmes corporals.
- Aprèn cançons amb coreografia.
- Segueix el ritme musical.
- Diferencia els sons forts i suaus.
- Discrimina els sons llarg/curts.
- Es mou al ritme de la música.
RELIGIÓ
- Saber observar els referents religiosos del seu entorn.
- Saber el significat de les paraules amb sentit religiós més usuals en el seu propi vocabulari.
- Respectar els signes i símbols religiosos del seu entorn.
- Familiaritzar-se amb una primera síntesi de fe.
- Adquirir el gust pel bon obrar.
- Apreciar els valors cristians que faciliten la convivència.
TUTORIA
- Reconèixer i expressar les emocions i els sentiments propis i dels altres.
- Moure’s amb autonomia a l’escola.
- Participar en els jocs per desenvolupar l’autoestima i la col·laboració.
- Saludar i acomiadar-se del personal del centre.
- Aprendre a treballar de manera cooperativa participant en les diferents activitats i projectes
- Desenvolupar hàbits d’higiene i ordre.
- Reconèixer els adults i els companys del centre
- Dir correctament el nom propi i el dels companys.
- Comprendre els missatges dels adults.
- Participar en activitats plàstiques col·lectives
- Gaudir amb les escenificacions grupals: coreografies i danses
- Desenvolupar l’autoestima.
- Col·laborar en l’elaboració de produccions col·lectives.
- Implicar-se i participar en les activitats dels diferents projectes de treball
- Interessar-se i participar en les activitats de l’entorn.
- Aprendre a oferir i demanar ajuda.
- Experimentar corporalment estats de relaxació.
- Mostrar-se respectuós, generós, responsable amb els companys i la resta del personal del centre.