Ja hem tornat de Brive !!!!!!!

Un cop a casa només us demano que reflexionem una mica tots en aquesta magnífica experiència !!!!  A classe penjarem un lloc on podreu dir-hi la vostra, tant la Coral com l’ESO.

Des del meu punt de vista, crec que pels alumnes de Primària ha sigut una experiència increible!!!!!! Heu interactuat amb els nens i nenes de Brive i hem après molta música i molt escenari i espectacle, gairebé com uns professionals. Heu treballat molt dur. Sou uns “craks”. Sé que hi ha hagut algunes plorades al vespre, però durant el dia i la gran majoria us heu adaptat des del primer moment. BRAVO !!!!   I bravo també pels pares que ens han fet absoluta confiança ! Merci beaucoup.

L’alumnat de 1r d’ESO (no tothom, és clar) li ha costat molt adaptar-se. En parlarem i ho analitzarem. Crec que en podeu extreure coses positives pares i fills per saber què cal canviar o treballar. Courage !!!

2n, 3r i 4t d’ESO ja adaptats, amb seguretat i aplom i amb unes ganes boges de comunicar-se i viure noves experiències. Endavant !!!!

Com a professors ha estat molt enriquidor i bonic veure com us ajudàveu els uns als altres, com féieu pinya o bé us barallàveu en un moment determinat, i com us barrejàveu constantment grans i xics. és fantàstic poder-vos veure en acció. Diu molt de vosaltres. Molt més que estar asseguts en una aula tantes hores. I heu après també molt més!!!!

Només espero que guardeu un bon record que us acompanyi en milions d’experiències que us queden encara per viure. Endavant i sigueu feliços !!!!!images[1]

FOTOS DEL CONCERT D’ARPA DEL MIQUEL

Aquí us deixo dues fotos del concert d’arpa que va fer el Miquel el dissabte passat.

A veure si el Miquel comparteix el vídeo del concert i així podem escoltar aquest concert tan interessant qui no vam poder assistir!

Felicitats Miquel, per compartir amb nosaltres la teva passió per aquest instrument tan insólit i preciós!

Tot un exemple a seguir!

TrobadaArpistes7TrobadaArpistes4

El circ de la papallona

Mireu-se a vosaltres mateixos després de veure aquest video, i…Penseu en tot allò que creieu que no sou capaços de fer.

Imatge de previsualització de YouTube

Els límits se’ls posem nosaltres mateixos, al pensar que no som capaços, o al creure les coses negatives que ens diu la gent. Però la realitat és que som capaços d’aconseguir tot allò que desitgem. Sols hem d’esforçar-se per aconseguir-ho.

I recordeu sempre:

És millor encendre una vela, que maleir l’obscuritat.

- Una bona lliçó -

Una professora en classe, va treure de la seva cartera un bitllet de 20 euros i el va ensenyar als seus alumnes, mentre preguntava: “A qui li agradaria tindre aquest bitllet?”. Tots els alumnes aixecaven la mà.

Llavors la professora va agafar el bitllet i el va doblegar, fent una bola, trencant-lo una mica d’una de les puntes… “¿Qui el vol encara?”. Tots els alumnes van tornar a aixecar la mà.

Finalment la professora va llençar el bitllet a terra, i el va aixafar repetidament, mentre deia: “Encara voleu aquest 20 euros?”. Tots van respondre que sí.

Llavors la professora els hi va dir:

“Espero que avui aprengueu una lliçó molt important. Encara que he doblegat el bitllet, l’he aixafat i l’he llençat a terra, tots heu continuat volent el bitllet perquè el seu valor no ha canviat, segueixen sent 20 euros.

Moltes vegades en la vida t’ofenen, et sents aixafat/da,  hi ha persones que et rebutgen i els esdeveniments et sacudeixen, deixant-te fet una bola o llençat pel terra..

Sents que no vals res, però recorda, el teu valor no canviarà MAI per a la gent que en realitat t’estima. Fins i tot els dies en els que sentis que estàs al teu pitjor moment, el teu valor segueix sent el mateix, per molt “doblegat” que estiguis”.

FOTOS!

Finalment, colla de cinquè, aquí teniu totes les fotos que hem fet de les activitats del primer trimestre.

Només heu de fer clic als enllaços de sota! Espero que us agradin!

FOTOS TALLER D’ESCRIPTURA:

FOTOS SORTIDA TALARN:

CASTANYADA:

CONVIVÈNCIES:

EPICENTRE:

New Radical – Sols reps el que dónes

Aquesta cançó m’agrada molt, és una d’aquestes cançons que et canvia els ànims de seguida… I a més parla d’allò que parlàvem l’altre dia a tutoria… Com diu el títol de la cançó: “rebem el que donem” . Per això sempre hem d’intentar donar el millor de nosaltres i donar la nostra paraula que ho farem el millor possible !!

Segur que algú la coneix o l’heu escoltat en alguna pel·li o a la ràdio. La deixo aquí perquè acabeu de gaudir del cap de setmana. Petonets! ;)

Imatge de previsualització de YouTube

Cadena de favors

“Quan més dónes, més reps” és  la frase que teníem penjada l’any passat a l’escola, just al davant de porteria.

S’heu parat mai a  pensar-la?

Quan donem alguna cosa, quan ajudem algú, eixe favor se’ns retorna (com un boomerang), i al mateix temps fem que la persona a qui hem ajudat n’agafi exemple…I així creem una cadena de favors, com al vídeo.

Recordeu el cap de setmana que sortirem amb les guardioles del Domund?? Estavem fent un favor molt gran a les persones que no tenen tant com nosaltres. Vam ser de les classes que més diners va recollir!!

I tot allò bo que fem per els altres, se’ns retorna d’alguna manera. Sempre.

Així que molts ànims, i… A fer favors! No trenqueu la cadena! :)