“El Mag d’Oz” , llibre de lectura

minion

Hola Súper Classe !!!

A continuació us penjo totes les paraules que no entenem del text. Per ajudar-nos una mica es posa també el paràgraf i la pàgina.
Us animo a buscar el significat i a comentar-lo en forma de comentari!

Cadascú ha de comentar al Blog amb la paraula que li toca!

• Enjogassat (P3, Pàg 9) Irma
  • Recular (P1, Pàg 81) Yassine

Aniversari SÚPER Feliç

Hola Súper Classe !!!

Us penjo la foto que resumeix aquest gran matí al vostre costat i aprofito, un cop més, per donar-vos les gràcies a totes i tots vosaltres.
Il·lusió, regals ben dolços, detalls… Teniu un cor ENORME! Heu aconseguit fer-me saltar fins i tot alguna llagrimeta   😉

Sóc un privilegiat de ser el vostre tutor. Que no us estranyi gens quan us dic que us estimo moltissim!

GRÀCIES DE TOT COR !!!

JClic

maxresdefault

Hola Súper Classe !!!

Us penjo les instruccions per tal d’accedir a JClic.
Recordeu que és imprescindible tenir instal·lat el Mozilla Firefox !!!
(Enllaç per descarregar-lo: https://www.mozilla.org/es-ES/firefox/new/ )
1 – Entreu a l’enllaç: http://clic.xtec.cat/ca/index.htm

2- Fer click a la tercera icona (la que surt un ratolí)

3- Fer click a “Cerca d’activitats”

4- Triar: Àrea / Idioma / Nivell i fer click a “cerca…”

5 – Triar l’activitat que vulgueu fer

6- En la pantalla de descripció, a la part de baix i en groc, fer click a: ” engega’l (applet) ”

7- S’obrirà una finestra nova amb l’activitat.
Si no és així, és possible que hagueu d’actualitzar “Java”. Només cal seguir les instruccions, però si no apareix el missatge, ho podeu fer manualment entrant al següent enllaç: https://www.java.com/es/download/

Si teniu algun problema podeu deixar un comentari. Tot i no ser informàtic, intentaré solucionar-ho  😎

{Digestió i Respiració}

ist2_5932666-el-cuerpo-humano-272x300

Hola Súper Classe!!!

Us penjo les indicacions per tal de fer el treball d’aquest tema que tant us ha agradat.

– Data d’entrega: Dimecres 1/02/2017 a l’hora de Naturals.
– Els alumnes amb Nº de penjador IMPARELL faran el treball de l’aparell digestiu.
– Els alumnes amb Nº de penjador PARELL faran el treball de l’aparell respiratori.
– Es pot fer individualment o per parelles. Si és per parelles, s’ha de fer amb algú que també li hagi tocat realitzar el mateix aparell; és a dir: si som parells amb algú parell i si som imparells amb algú imparell.
– El treball ha d’estar confeccionat en una cartolina i “estil maqueta” ja que ho haurem de presentar davant de la classe.
– El material a utilitzar és lliure! M’agrada que em sorprengueu amb la vostra creativitat  :mrgreen:  .

Us penjo alguns treballs a mode d’exemple per a que us feu una idea de com ha de quedar el treball acabat:

Si teniu qualsevol dubte estic a la vostra disposició. Deixeu un comentari i us el respondré molt amablement.
Ànims i a fer un treball genial !!!  😀

ELS ANGLES

Hola nois i noies
Si cliqueu a la imatge de sota podreu fer un repàs ràpid als tipus d’angles que hem estat treballant avui a classe.

classificacio-dangles

També us adjunto un vídeo que us refrescarà la memòria sobre com hem d’utilitzar el transportador per mesurar angles.

I fent clic en el següent enllaç podreu mesurar angles amb transportador online.
 MESUREM ANGLES

#PlanetaLibre

553f972cc46188927d8b46481

Hola Súper classe !!!

Com ja sabeu, avui, a religió, hem treballat envers la llibertat.
Després d’un interessant diàleg i molt intercanvi d’opinions, hem realitzat una dinàmica d’aula molt entretinguda on comprovàvem que no tots els països del nostre planeta són igual de lliures.

La senzilla tasca que hem de realitzar (a entregar el divendres 20/01/17) serà la següent i només necessitareu 1 full DIN A4 i la vostra imaginació:

1- Imagineu el vostre propi planeta i després, dibuixeu-lo a ma. Cal pintar-lo, però ho podeu fer al vostre gust!
2- Heu d’escriure a ma (i en la mateixa cara del dibuix!) 4 frases amb coses que es puguin fer lliurement al vostre planeta. Vigileu molt amb les faltes…
3 – Quan tingueu enllestit el vostre planeta amb les vostres 4 frases, gireu el full i escriviu el vostre nom i cognoms.

IMPORTANT: Tal i com hem dit a classe, és OBLIGATORI deixar un comentari NOMÉS amb el vostre número de penjador un cop hagueu llegit les instruccions per realitzar aquesta activitat.
Si teniu qualsevol dubte també podeu comentar!

A veure qui em sorprèn més amb el seu planeta 😉
Bon cap de setmana !!!

PROPIETAT DISTRIBUTIVA

Després de uns dies de vacancetes, festes i torrons ara ens toca posar-nos mans a l’obra, per això us deixo un vídeo on us explica la propietat distributiva que ja vam explicar a classe.
També trobareu un parell d’exercicis per fer online.
Espero que us ajudi!
Bon cap de setmana!