[ Fe ]

ed33ae4d35e36539d656ddb0642bc4ce

Hola Súper classe!

Heu llegit la frase de la imatge? Tan profunda i alhora tan certa…

Us passo les instruccions de l’última activitat reflexiva de religió:

1: Mirar el següent video: https://www.youtube.com/watch?v=pGBpAiGd5QA

2: En un full DIN-A4, posar el nom, data i número de penjador.

3: Copiar les preguntes següents i contestar-les: (tot a mà, sí  …  😉  )

  • Per què s’abracen les dues amigues al final del video?
  • Què és la fe?
  • Anomena 3 situacions en que tinguis fe (Per exemple: “Tinc fe en aprovar anglès”)
  • Si no veus a Déu, per què hi tens fe?

Data d’entrega: dimarts, 20 de juny de 2017

Dubtes? Deixeu comentari  😎

Thank you !!!

 

[Open CASA]

opencasa

Hola Súper Classe !!!

Us penjo una foto del NOSTRE 1r Open CASA, i dic nostre perquè per mi també va ser el primer  🙂

M’ho vaig passar genial amb totes i tots vosaltres i ja espero amb moltes ganes que arribi l’any que ve per tornar a fer alguna sortida nocturna i amagar-me entre els matolls per espantar-vos, jugar a bàsquet de moooooolt bon matí i perseguir-vos amb un cubell ple d’aigua  😆

Ens veiem demà, si Déu vol!  😉

[ L’enigma ]

ENIGMA_ENDPAGE_big__DCI

Hola Súper Classe !!!

Us penjo les instruccions per resoldre l’enigma de l’objecte amagat:

1- Llegir l’enigma Nº 1, resoldre’l i deixar un comentari, obligatòriament, quan cregueu saber de quin objecte es tracta. NO es pot buscar l’objecte si no hem deixat comentari al Blog!

2- Quan cregueu saber de quin objecte es tracta, esbrinar l’enigma Nº 2 per saber-ne la seva ubicació.

Ja ho veieu, són moltes les formes d’aprendre!

Qui serà la persona que trobi l’objecte?  :roll:

 

ENIGMA Nº 1: OBJECTE

Rodonet i vermell,
un pallasso ho té.
No és pas el barret
sinó que és el _______ .

 

ENIGMA Nº 2: LLOC

Dins la classe està,
a l’hora del pati ho buscaràs.
Per una caixa deixa’t guiar,
darrere d’aquesta ho trobaràs.

English Review: Colours, Numbers & Body Parts

Diverse Human Hands Holding Word English

Diverse Human Hands Holding Word English

Hola Súper Classe !!!

Ens costarà suor, ens costarà alguna llàgrima i ens haurem de posar les piles a tope, però ens en sortirem amb l’anglès: yes we can 😈  !!!

Com sabeu divendres és l’última oportunitat per assolir el Level One. Només quedeu alguns i algunes de vosaltres i és per això que us penjo 3 cançonetes que us poden ajudar a repassar. Tota ajuda és benvinguda!

Colours: https://www.youtube.com/watch?v=4YGjBHL-DZg 

Numbers, 1 to 100: https://www.youtube.com/watch?v=Ss1i0Cp3W_U

Body Parts (no hi són totes, però complementen les que ja hem treballat i les que tenim a classe): https://www.youtube.com/watch?v=SUt8q0EKbms 

Aprofito per dir que estic molt content amb el progrés que esteu fent la majoria, sobretot a nivell oral.
A seguir així! Let’s go !!!  😎

 

[ Socials: Grecs, Fenicis i Cartaginesos ]

fenicios

Hola Súper Classe !!!

Tal i com hem dit, hem de realitzar una activitat pel dijous 11/05/2017. Aquesta consisteix en realitzar un resum de la informació que ens apareix a les pàgines 190 i 191 del llibre i de la següent pàgina web: http://medi5ab.blogspot.com.es/2011/04/ibers-celtes-i-colonitzadors.html

La pàgina pertany a un grup d’alumnes que fa 6 anys feien 5è de primària 🙂

INSTRUCCIONS: 

  • El resum s’ha de fer en UN full blanc Din A4 (per davant i darrere, clar…) amb 3 apartats diferenciats:
    • Grecs
    • Fenicis
    • Cartaginesos
  • S’ha d’escriure TOT A MA
  • No es tracta de copiar tota la informació que ens donen (tampoc us hi cabria…), sinó que hem de llegir-ho, treure les idees principals i coses importants per després escriure-les al full
  • Evidentment, posar el vostre nom i cognoms

IMPORTANT:

  • No s’acceptaran resums de més d’un full
  • Cal deixar un comentari al Bloc abans del dijous 11/05/2017 amb el vostre número de penjador

 

Ja sabeu: qualsevol dubte comenteu! Però vigileu de no preguntar coses ja explicades per tal de no baixar punts de comprensió  😈  ji ji ji ji ji ….

Bon cap de setmana  :mrgreen:  !!!