Ens ho passem molt i molt bé!

Bona tarda famílies!

Aquí us deixem un recull de fotografies de les últimes setmanes! Tallers fets amb molt d’amor, sortides….

Teniu uns petits i petites molt treballadors i juganers, s’ho passen d’allò més bé! Només cal que mireu atentament les imatges d’aquests petits i grans genis, també cuiners, on veureu la felicitat reflectida en les seves boniques cares.

Una abraçada

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MILLOREM LES COMUNICACIONS AMB LES FAMÍLIES!!

EDUCAMOS COMUNICACIÓ FAMÍLIES

Per millorar la comunicació amb l’escola estem engegant una aplicació per les famílies que haureu de descarregar i activar en el vostre mòbil.El passat dimarts dia 8 maig es va fer una reunió informativa; en cas de no haver pogut assitir us deixem les pautes perquè ho pogueu activar.

Haureu rebut un correu i haureu de seguir les instruccions tal i com s’explica en el següent VÍDEO. De vegades aquest correu el trobareu com a correu brossa/spam enlloc de la safata d’entrada.

L’objectiu és múltiple: millorar comunicació, recepció circulars, assistències, justificacions, valoracions de matèries, butlletins, reduir paper….Poc a poc i amb l’ajuda de tots treballem per millorar la comunicació escola-família.

Si teniu dubtes,no sabeu com activar-ho o no tenim el vostre correu podeu passar per secretaria o parlar amb les tutores i us ajudarem.

Agraïr-vos la vostra col·laboració.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Els alumnes de la llar d’infants estem treballant el projecte de les ambulàncies. Vam començar amb la xerrada d’una infermera molt propera i vam seguir amb la nostra disfressa de metge.

Per això us volem informar que el proper 27 de febrer a les 9:30h  vindran a visitar-nos les ambulàncies a l’escola.

Esteu tots convidats a venir amb nosaltres

Publicat dins de Les nostres activitats | Deixa un comentari

Setmana de Carnestoltes

Us deixem un recull de fotografies de la nostra setmana de carnestoltes perquè pugueu gaudir com ho hem fet nosaltres¡¡¡¡¡¡¡

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Comencem el projecte de les ambulàncies

Hola famílies!!!

Els nens i nenes de la llar d’infants estem preparant el projecte de les ambulàncies i per començar a treballar el passat dia 2 de febrer ens va visitar la Sandra, la mare de la Ainhoa de la classe de les cuques de llum!!!

Ella és infermera i ens va explicar tot el que fa a la seva professió. Ens va ensenyar tots els utensilis que té, com van vestits i que fa per curar. Mentre anava explicant tot el seu material ens posava tirites, venes, gasses, esparadrap, ens va ensenyar una xeringa, un degoteig pels medicaments….

Vam tocar tot el seu material, i vam aprendre moltes coses.

Ara ja sabem què és una infermera i que ens curaran sempre!

Us deixem unes fotografies d’aquell dia!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Records de la celebració de Nadal 2017!

Com cada any, el passat divendres 22 de desembre vam participar en la celebració de Nadal a la Basílica Mare de Deu de Valldeflors.

Us deixem les imatges perquè els més petitons les pogueu mirar ….potser hi teniu algún germanet o germaneta i ben aviat estareu fent de cantaires….

Abans d’encetar les vacances de Nadal, petits i grans vam cantar nadales !!! Aquí us deixem la primera i segona part del vídeo:

Agrair la col·laboració d’alumnes voluntaris de 4t i 3r d’ESO  per fer els enregistraments.

En acabar les Nadales vam participar en l’Encadena’t pels carrers del poble.Vam fer una cadena d’aliments des de l’església fins la rectoria.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Bones Festes i Bon Nadal!!

Arriba Nadal i marxem de vacances.Esperem que passeu unes bones festes i que els Reis d’Orient us portin alegria, felicitat i molta il·lusió!!!

CELEBREM LA CASTANYADA

IMG-20171031-WA0000

Avui els nens/es de la llar estaven una mica nerviosos perquè ens venia a veure la senyora castanyera!! han passat una estona molt divertida parlat amb ella i ens hem pogut fer alguna foto. També hem jugat amb les fulles de la tardor i hem ballat cançons de la castanyera.

Els nens/es de la classe de les Abelles han fet una activitat d’enganxar roba al mocador de la castanyera i també li han pintat la cara. Les nens/es de les cuques de llum han enganxat un caragol amb plastilina en una fulla que havien pintat de la tardor.

Alhora del pati els nens/es d’infantil ens han baixat a ensenyar un ball que havien preparat sobre la castanyera, era molt bonic i ens ha agradat molt, ho han fet molt bé, felicitats!!

BONA CASTANYADA 2017!!

Fem panellets!!

Avui els nens/es de la Llar hem fet panellets de tots gustos, ametlles, coco, cacao. cirera, codony. Mmm… ja ens direu com han quedat!!

Sortim a buscar fulles!!

Els nens/es de les classe les abelles i les cuques de llum han sortit a buscar fulles al passeig per celebrar que estem a la tardor, han observat que n’hi ha de molts colors i també de diferents mides. Mireu, mireu!!