Fem circuits elèctrics

Com cada any els alumnes de 6è treballem a classe el tema de les màquines i fem al laboratori i a plàstica una maqueta integrant un circuit elèctric.
Cada parella ha triat una maqueta diferent i ha pensat quins materials farà servir i ha fet tot el disseny. A partir de tot això hem començat la feina i ara a les hores de plàstica estem ben enfeinats portant a terme tota aquesta tasca. Uns pinten, altres retallen, altres fan figures de fang o de plastilina…
Estem molt il·lusionats amb el projecte i tenim moltes ganes de presentar a tota l’escola els resultats…però encara ens queda una mica de feina!

Ens posem al lloc dels altres

El passat dimarts 27 d’octubre la Núria, mestra de la ONCE ens va fer una dinàmica a tots els alumnes de sisè. Per començar ens va tapar els ulls amb un antifaç i ens va explicar que hauríem de fer un recorregut per l’escola per tal de sentir que sent una persona que no veu. Un cop fet el recorregut vam arribar fins al pati on havíem de saber on era només sentint la seva veu. Va ser molt difícil! Un cop a la classe vam parlar sobre el que havíem sentit i la veritat és que molts vam coincidir en que havíem sentit por de fer mal i ens trobàvem desorientats.
Després ens va explicar una mica en que consistia el braille i ens va donar un missatge i les lletres en braille perquè el desxifréssim. Deu n’hi do que complicat! També vam aprendre a escriure el nostre nom en braille!
Ens va agradar molt poder sentir i pensar per una estona en com es poden sentir els altres i d’aquesta manera ajudar-los amb la nostra actitud.

Els de 6è comencem teatre!

El passat dimecres 28 d’octubre els nens i nenes de 6è vam començar les classes amb l’Enric, el professor de l’aula de teatre de Mataró. Durant aquest curs els dimecres farem aquestes classes de teatre amb l’Enric i amb la Susana i així prepararem una petita mostra per representar a final de curs.
Durant la classe l’Enric ens va fer diferents dinàmiques per treballar en grup i anar perdent la vergonya. Ens va agradar molt i tenim moltes ganes de seguir treballant teatre!