Ens posem al lloc dels altres

El passat dimarts 27 d’octubre la Núria, mestra de la ONCE ens va fer una dinàmica a tots els alumnes de sisè. Per començar ens va tapar els ulls amb un antifaç i ens va explicar que hauríem de fer un recorregut per l’escola per tal de sentir que sent una persona que no veu. Un cop fet el recorregut vam arribar fins al pati on havíem de saber on era només sentint la seva veu. Va ser molt difícil! Un cop a la classe vam parlar sobre el que havíem sentit i la veritat és que molts vam coincidir en que havíem sentit por de fer mal i ens trobàvem desorientats.
Després ens va explicar una mica en que consistia el braille i ens va donar un missatge i les lletres en braille perquè el desxifréssim. Deu n’hi do que complicat! També vam aprendre a escriure el nostre nom en braille!
Ens va agradar molt poder sentir i pensar per una estona en com es poden sentir els altres i d’aquesta manera ajudar-los amb la nostra actitud.