Estem escoltant…

Aquesta setmana, a proposta de la família de l’Eva de 3r, hem estat escoltant el tema “Niño salvaje”, del grup Putumayo.
És un grup de música llatinoamericana fundat el 1985 amb l’objectiu d’eternitzar melodies del seu entorn a través del so màgic produït per instruments autòctons.
Bêtmayoy (pronunciat: Butmayoy) vol dir “lloc on es beu aigua”. D’aquesta paraula neix el nom “Putumayo”.

Carnaval’13

Dimecres 6 de febrer comença el regnat d’en Carnestoltes i a l’escola ens estem preparant per celebrar-ho i passar-ho d’allò més bé.

Cada dia ens donarà ordres que els nens i nenes hauran de complir. Així que esteu ben atents, perquè el nostre rei premiarà a tots aquells que les compleixin!

Aquests curs els nens  i nenes d’Educació Infantil, P3 – P4 i P5, han preparat disfresses a  classe i els de Primària (de 1r a 6è) podran venir disfressats de casa.

A Primària, doncs, el tema és lliure: cada alumne/a podrà escollir la disfressa que voldrà lluir el dia de la festa.

I a Educació Infantil, de P3 a P5, ja tenen la disfressa feta a l’escola.

El divendres 8 de febrer a les 15:45 hores, esteu convidats/des a assistir a la desfilada que farem al pati de l’escola i a gaudir de les danses que tots els nens/es ballaran.

Atentament,

El professorat.