Carnaval’13

Dimecres 6 de febrer comença el regnat d’en Carnestoltes i a l’escola ens estem preparant per celebrar-ho i passar-ho d’allò més bé.

Cada dia ens donarà ordres que els nens i nenes hauran de complir. Així que esteu ben atents, perquè el nostre rei premiarà a tots aquells que les compleixin!

Aquests curs els nens  i nenes d’Educació Infantil, P3 – P4 i P5, han preparat disfresses a  classe i els de Primària (de 1r a 6è) podran venir disfressats de casa.

A Primària, doncs, el tema és lliure: cada alumne/a podrà escollir la disfressa que voldrà lluir el dia de la festa.

I a Educació Infantil, de P3 a P5, ja tenen la disfressa feta a l’escola.

El divendres 8 de febrer a les 15:45 hores, esteu convidats/des a assistir a la desfilada que farem al pati de l’escola i a gaudir de les danses que tots els nens/es ballaran.

Atentament,

El professorat.