DENIP

El dia 30 de gener, al matí, vam celebrar el DENIP, el Dia Escolar de la No violència I la Pau.
Vam sortir tots els alumnes i mestres al pati i ens vam col.locar a la pista formant el símbol de la pau.
Cada grup-classe havia preparat un missatge de pau que vam llegir i vam penjar a radera d’un colom gegant fet amb les mans que havien portat les famílies per Nadal.
Per acabar, vam cantar la cançó “El món seria”, tots junts, agafats de les mans.

Carnestoltes 2013!

Després d’un mes preparant-nos, dimecres vam rebre el Rei Carnestoltes!
Durant la setmana hem estat seguint les seves ordres i divendres hem fet una festa al pati els alumnes, mestres i famílies.
Després del pregó de Carnestoltes, preparat i llegit pels alumnes de 6è, ha començat el torn dels balls. Cada grup ha fet el ball que havia preparat i, per acabar, hem omplert la pista per ballar tots junts, alumnes, famílies i mestres.
Gràcies a tots per l’esforç que ho ha fet possible!

P3: Simple Plan – Summer Paradise (Feat. K’naan)

P4: PSY – Oppa Gangnam Style

P5: Michael Jackson – Thriller