TALLER HUNDERTWASSER

Aquest curs els nens i nenes de 3r, a l’àrea d’Educació Visual i Plàstica, han estat treballant un pintor austríac, anomenat Friedensreich Hundertwasser.

El taller va començar amb la presentació de l’artista mitjançant un PowerPoint, on es mostraven fotografies de l’autor, la seva biografia i les seves produccions artístiques.

Al principi de cada sessió s’observa una obra de l’artista i es porta a terme un seguit d’activitats perquè els alumnes facin les seves pròpies produccions a l’estil de Hunderwasser, intentant, però,no fer rèpliques iguals a les de l’autor. Hem intentat que les obres de l’artista fossin simplement una font d’inspiració i de creativitat.

Les obres que hem treballat han estat: “Gerro de flors”, “El país d’Irina en els Balcans”, “Cases grogues” , “Pavellons” i alguns segells que va dissenyar.

Els objectius d’aquest taller han estat: Donar a conèixer aspectes personals i produccions artístiques de Hundertwasser, convertir als alumnes en observadors actius i degustadors d’obres d’art, aprendre a apreciar el món de l’art i aprendre diferents tècniques plàstiques tot potenciant la pròpia creativitat.

A continuació podeu veure una mostra de diferents activitats que hem portat a terme en aquest taller i algunes de les obres que han creat els petits grans artistes de la nostra escola.