Arxiu diari: 20 maig 2015
ELS CONTES RROMANE A SISÈ
Gràcies a la Fundació Pere Closa hem gaudit de contes i llegendes que ens han apropat a la cultura popular gitana. Els dos artistes gitanos han acompanyat la narració i l’escenificació de dues llegendes amb música de guitarra interpretada en directe. També hem conegut el concepte de llengua gitana: el Rromano.
Sisè B són els “PaDRiNoS y MaDRiNaS LeCToRaS” de Primer
ELS CIRCUITS ELÈCTRICS A SISÈ
TALLERS: ELS DRACS DE FANG DE CINQUÈ!
Bat Pat
Autor: Roberto Pavanello
Il·lustrador: Blasco Pisapia
Editorial: Estrella Polar
Resum:
Aquest conte va d’un ratpenar que es diu Bat Pat i se’n va de vacances amb una família. Com que allà no poden entrar animals, la Rebecca, que és la que cuida més al Bat Pat, l’amaga. Quan se’n van a la piscina la Rebecca deixa Bat Par a la motxilla al canviador. Ell va sortir per ventilar-se una mica i va veure a dos nois que estaven prenen alguna cosa i el Bat Pat els va seguir. Al vespre el ratpenat li va dir a la Rebecca, al Leo i al Martin, els germans de la Rebecca, havia vist aquells homes. Aquells homes volien destrossar les termes però gràcies a ells les van salvar. La tieta els va veure amb el Bat Pati com van salvar les termes, a partir de llavors van posar una secció d’animals.
RITA TIENE NOVIO
Autor: Mikel Valverd
Ilustrador: Mikel Valverde
Editorial: Macmillian
Año: 2009
Rita y Berta son las mejores amigas del mundo, Berta está enamorada de un niño de su clase, como Rita es su mejor amiga, Berta le pide que le deje en su mesa una nota que Berta ha escrito para el chico que le gusta.
¡¡¡¡¡¡Qué aventura más divertida y emocionante va a vivir Rita!!!!!!