DENIP 2019: CELEBREM TOTS JUNTS EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU

Avui, celebrem el Dia Escolar de la No Violència i la Pau, que se celebra cada 30 de gener, en commemoració de l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Durant aquesta jornada, escoles i instituts d’arreu del món organitzem diferents activitats per difondre els valors de la noviolència i de la pau.

Cada cicle ha fet diferents activitats a les seves aules i tots junts hem baixat al pati per tal de construir i col·locar-nos per formar la paraula PAU i el seu símbol.

Per finalitzar hem llegit un manifest i cada cicle ha preparat una cançó, desitjant que el dia que commemorem avui, el Dia Escolar de la No violència i la Pau sigui cada dia.

Enllaç a l’àlbum DENIP 2019. Dia Escolar de la No violència I la Pau

Hem visitat l’exposició “Això era i no era: Maria Aurèlia Capmany entre nosaltres”

Enllaç a l’àlbum Exposició Maria Aurèlia Capmany entre nosaltres

Avui dimecres, 19 de juny, hem visitat l’exposició que hi ha a la biblioteca de Linyola sobre M. Aurèlia Capmany. La Montse ens ha explicat aspectes, curiositats i anècdotes de la vida d’aquesta assagista, novel·lista idramaturga. Moltes gràcies, Montse!

TROBADA-INTERCANVI DE PROPOSTES AMB EL SR. ALCALDE

El dimarts 20 de novembre, els nens i nenes de cicle mitjà i superior, amb les mestres i el senyor Ramon, vam anar a visitar al senyor alcalde a l’edifici Cal Formiguera, per explicar-li el projecte “Salut i Medi Ambient”, que fem tota l’escola.

Els delegats i delegades de medi ambient, li van explicar les activitats que faríem al llarg del curs. Alguns alumnes de cicle superior ens van ensenyar els gràfics que van fer, amb el  resultat del buidatge de l’enquesta que vam passar a tot l’alumnat, on preguntàvem com venim i marxem de l’escola, com creus que ho podries fer millor i què necessitaríem per fer-ho.

Va ser molt interessant i també un punt de partida perquè escola i ajuntament comencin a treballar juntes, per poder anar a l’escola caminant, en bici…, fer més salut i tenir cura del medi ambient.

Enllaç a l’àlbum Intercanvi de propostes amb el Sr. Alcalde de Linyola

US VOLEM MOSTRAR EL QUE ENS AGRADA FER… LES NOSTRES HABILITATS

Un dia l’alumnat de 6è vam parlar de les nostres habilitats, del que se’ns donava millor, del que ens agradava fer quan teníem una estoneta lliure… I vam pensar que la millor manera de mostrar-ho a la resta de companys era compartint-ho un dia tots plegats. Per això, avui en grups hem ensenyat als altres el que havíem preparat prèviament d’aquest tema i aquí en teniu uns exemples:

Enllaç a l’àlbum Les nostres habilitats