Mireu quins guarniments de Nadal més originals fets a partir de cacahuets, aquesta idea trobada a “La Factoria plàstica”.
Mireu quins guarniments de Nadal més originals fets a partir de cacahuets, aquesta idea trobada a “La Factoria plàstica”.
Recordeu el quadre de “El Crit” d’Edvard Munch que vam treballar el curs passat?
Aqui teniu altres obres del mateix artista…
El miercoles día 14 inauguramos la expo colectiva de la ceramista Rita Lugli y todos los colaboradores que cada semana hemos ido a desayunar con ella a su precioso estudio de la calle Mirallers nº 10.
http://lugli.wordpress.com/
Será en Ici et là a las 19 h.
Habrán tacitas, paltos, bols , floreros y fruteros de:
The Catman
Vanessa Linares
Pilar Cotter
Jonathan Singelton “Sig”
Marta rosiñol
Alba garcia puig
Bertu&tuki
No us venen ganes de posar-vos a dibuixar i pintar??
Amb la ceràmica com a suport del projecte, es tracta de dissenyar i crear un gran tiberi, agafant com a referent els plats ceràmics que Picasso pintava amb representacions de menjar. Amb una taula com a suport del projecte, s’omplirà de tots els elements que es poden trobar en un gran àpat regional, traduint en ceràmica la vaixella, coberts, gerres, ampolles, el saler, i com no el menjar o tants d’altres elements que entre tots vegem indispensables per sopar. Tots aquests elements seran creats en ceràmica a través de diferents tècniques, com el tornejat, els motlles, el modelatge,… apropant-se, aprenent o perfeccionant els diferents processos tècnics.
Descobrir la ceràmica a través de diferents tècniques artesanals, tot aproximant-nos al material a través d’un exercici creatiu com a fil conductor. – Explorar la liturgia de l’àpat. – Dissenyar en grup i treballar individualment, essent tots partíceps de l’escenografia final.
Plantejada la idea d’una gran taula a punt per a l’àpat, entre tots es decidirà el contingut “del menú” i de tots els elements que apareixeran a escena. Es repartiran les tasques i s’intentarà que cada participant s’encarregui de crear el seu propi plat. Els elements sobrants es faran conjuntament.
Sessions
• Presentació Apparatu
• Explicació dels exercicis
• Comencem a treballar: cerca de plats i selecció
• Fabricació del motlle
• Comencem a treballar
• Preparació dels motlles de guix
• Tornejat de plats i altres elements
• Modelatge de menjar
• Preparació de fang de colada
• Colada de motlles
• Disseny de la instal·lació
• Detalls finals
• Muntatge de la instal·lació
• Finalització
• Presentació del treball realitzat
Preu: 27 euros (Compra online)
Per més informació i reserves: 922563022 /museupicasso_reserves@bcn.cat
Ara que ja arriba el fred… toca escalfar-se a la llar de foc..
Moltes gràcies Gonzalo!!
![]() |
| De mòbil 23 nov 11 |
Aquestes són les tapes d’àlbum dels nens i nenes de quart A, hem estampat segells de goma sobre paper reciclat que van elaborar el curs passat al Molí Paperer de Capellades…
Tapes d’àlbum dels nens i nenes de quart A on PhotoPeach
Aqui podreu veure algunes imatges del procès…
Una aportació més que aquesta vegada ens arriba de part de la Neus Fernández, mare d’en Guillem i en Pol Torné de l’escola, el seu missatge és aquest:
Aquest és el darrer video enregistrat el passat mes d’octubre durant un Stage de PerkImBa.
Els tambors els he fet jo de recuperació, són els tambors que utilitzen per a la Companyia PerkImBa.
Colors, ritmes i molt somriure.
Espero que el gaudeixis i el comparteixis amb qui bé desitgis.
I Jo he desitjat compartir-lo amb tots vosaltres…. veureu que no li falta COLOR, RITME I SOBRETOT SOMRIURES
UNIVERS FEMENÍ on PhotoPeach
L’artista Akzhana Abdalieva il·lustra tot un món femení ple de riquesa de color, intens, poètic, molt bonic. Original i de gran bellesa.
Trobat a Pinzellades al Món