-
Articles recents
Quina hora Barrufa ara?
Cicle Inicial 2n
Us recomanem llibres
*Si tienes una papa mago (Keselman Gabriela)Ed. Primària
La nostra barrufa mascota:
Vés barrufant cada setmana la Vella Quaresma i veuràs cada cop menys cames!!
Barrufa fantàstic, ja som barrufets i barrufetes!!
Arxiu mensual: novembre de 2011
Novembre
Aquesta és la nostra poesia pel mes de Novembre, que sembla que ja ens ha arribat amb un clima de tardor: Novembre Comença el mes de novembre, castanya va, castanya ve, i panellets també. (…) El mes comença amb Tots … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
Ei que barrufa cantem per la castanyada!!
El dia que vam celebrar la castanyada també vam barrufa cantar, ens voleu veure?, cliqueu sobre del play:
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
El gat!!
El gat! La nostra mascota del bloc és un gat hi hem pensat que podríem dedicar-li aquest poema: Al terrat de casa meva passejava sempre un gat, els ulls grossos com taronges i els … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
I com cada any per Tots Sants fem Panellets!!
Com cada any per Tots Sants vam celebrar la Castanyada, i el matí els nens i nenes de segon, primer i infantil vam elaborar els panellets per tota l’escola amb l’ajuda d’algunes mames de nens i nenes de les … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
Mònica
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x_Zd3KoEtRk[/youtube]
Publicat dins de Benvinguda
8 comentaris
Cada matí fem 10 minuts de rutina!!
Com ja us vam explicar a la reunió de principi de curs, cada matí dediquem 10 minuts a fer una rutina de llengua: llegim seguint diferents metodologies (sols/es, en grup, escoltant un company/a o la mestra) o de matemàtiques: càlcul … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
1 comentari
La nostra Amiga Guillermina ha tornat a l’Uruguay!!
La nostra barrufeta Guille (nosaltres li deiem així) ha tornat amb el seu germà, la seva mare i el seu pare a Uruguay, per a viure-hi. Esperem que li vagi molt bé, des de la classe dels Barrufets i les … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
EL POT DELS BONS MOMENTS!!
A la classe, abans que siguessim barrufets i barufetes, teniem ja una amiga que ens ajudava en les nostres tasques del dia a dia: La Folleta dels Sentiments: Ens va enviar els Follets per a poder posar ordre a la … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
1 comentari
Ajudeu-nos a seguir aquests hàbits des de casa!!
Mares, pares, tiets, tietes, àvies, avis… Al llarg d’aquests dos anys de Cicle Inicial M’HEU D’AJUDAR A… • Ser responsable de: -la meva motxilla -les meva agenda -l’equip d’esports i vambes toves -la bata -l’esmorzar • Vestir-me i despullar-me, a … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari


