Arxiu mensual: novembre de 2011

Novembre

Aquesta és la nostra poesia pel mes de Novembre, que sembla que ja ens ha arribat amb un clima de tardor: Novembre Comença el mes de novembre, castanya va, castanya ve, i panellets també. (…) El mes comença amb Tots … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

Ei que barrufa cantem per la castanyada!!

El dia que vam celebrar la castanyada també vam barrufa cantar, ens voleu veure?, cliqueu sobre del play:

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

El gat!!

El gat! La nostra mascota del bloc és un gat hi hem pensat que podríem dedicar-li aquest poema:             Al terrat de casa meva passejava sempre un gat, els ulls grossos com taronges i els … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

I com cada any per Tots Sants fem Panellets!!

  Com cada any per Tots Sants vam celebrar la Castanyada, i el matí els nens i nenes de segon, primer i infantil vam elaborar els panellets per tota l’escola amb l’ajuda d’algunes mames de nens i nenes de les … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

Mònica

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x_Zd3KoEtRk[/youtube]

Publicat dins de Benvinguda | 8 comentaris

Cada matí fem 10 minuts de rutina!!

Com ja us vam explicar a la reunió de principi de curs, cada matí dediquem 10 minuts a fer una rutina de llengua: llegim seguint diferents metodologies (sols/es, en grup, escoltant un company/a o la mestra) o de matemàtiques: càlcul … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | 1 comentari

La nostra Amiga Guillermina ha tornat a l’Uruguay!!

La nostra barrufeta Guille (nosaltres li deiem així) ha tornat amb el seu germà, la seva mare i el seu pare a Uruguay, per a viure-hi. Esperem que li vagi molt bé, des de la classe dels Barrufets i les … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

EL POT DELS BONS MOMENTS!!

A la classe, abans que siguessim barrufets i barufetes, teniem ja una amiga que ens ajudava en les nostres tasques del dia a dia: La Folleta dels Sentiments: Ens va enviar els Follets per a poder posar ordre a la … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | 1 comentari

Ajudeu-nos a seguir aquests hàbits des de casa!!

Mares, pares, tiets, tietes, àvies, avis… Al llarg d’aquests dos anys de Cicle Inicial M’HEU D’AJUDAR A… • Ser responsable de: -la meva motxilla -les meva agenda -l’equip d’esports i vambes toves -la bata -l’esmorzar • Vestir-me i despullar-me, a … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari