Arxiu diari: 11 novembre 2011

I com cada any per Tots Sants fem Panellets!!

  Com cada any per Tots Sants vam celebrar la Castanyada, i el matí els nens i nenes de segon, primer i infantil vam elaborar els panellets per tota l’escola amb l’ajuda d’algunes mames de nens i nenes de les … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari