Ara feia dies que no penjava res al nostre blog, la feina per acabar d’enllestir el trimestre es posa per davant. Us deixo un petit video que vaig gravar a les colònies i que feia dies que volia compartir!!
Així veure-ho que bé ens ho passàvem!!
-
Articles recents
Quina hora Barrufa ara?
Cicle Inicial 2n
Us recomanem llibres
*Si tienes una papa mago (Keselman Gabriela)Ed. Primària
La nostra barrufa mascota:
Vés barrufant cada setmana la Vella Quaresma i veuràs cada cop menys cames!!
Barrufa fantàstic, ja som barrufets i barrufetes!!


