Arxiu diari: 6 novembre 2011

Mònica

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x_Zd3KoEtRk[/youtube]

Publicat dins de Benvinguda | 8 comentaris

Cada matí fem 10 minuts de rutina!!

Com ja us vam explicar a la reunió de principi de curs, cada matí dediquem 10 minuts a fer una rutina de llengua: llegim seguint diferents metodologies (sols/es, en grup, escoltant un company/a o la mestra) o de matemàtiques: càlcul … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | 1 comentari