Arxiu mensual: octubre de 2011

A la classe treballem l’educació emocional!!

[vimeo]http://vimeo.com/11243365[/vimeo] Us volia fer arribar aquest power que m’ha arribat ja que a vegades costa fer entendre el missatge que volem transmetre des de l’educació emocional que treballem moltes mestres. Per això he trobat ideal poder compartir amb vosaltres aquest power … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

Recomanacions per a començar el curs

Benvolgudes famílies de Cicle Inicial, les tutores d’aquest cicle hem cregut adient i necessari fer-vos arribar orientacions i recomanacions amb la intenció de donar coherència i sintonia a la tasca educativa que desenvolupem conjuntament Escola i família. Per créixer i … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

BARRRUFA HOLA!!!!

Barrufahola!! ja hem començat el curs 2011/2012, i ja tenim el nom de la classe: La decisió ha estat votada per majoria. SSSÍÍÍÍÍÍ!!!!! SOM ELS BARRUFETS I LES BARRUFETES DE 2n. Com ha comentat un nen de la classe quan … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Etiquetat com a | Deixa un comentari