-
Articles recents
Quina hora Barrufa ara?
Cicle Inicial 2n
Us recomanem llibres
*Si tienes una papa mago (Keselman Gabriela)Ed. Primària
La nostra barrufa mascota:
Vés barrufant cada setmana la Vella Quaresma i veuràs cada cop menys cames!!
Barrufa fantàstic, ja som barrufets i barrufetes!!
Arxiu mensual: octubre de 2011
A la classe treballem l’educació emocional!!
[vimeo]http://vimeo.com/11243365[/vimeo] Us volia fer arribar aquest power que m’ha arribat ja que a vegades costa fer entendre el missatge que volem transmetre des de l’educació emocional que treballem moltes mestres. Per això he trobat ideal poder compartir amb vosaltres aquest power … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
Recomanacions per a començar el curs
Benvolgudes famílies de Cicle Inicial, les tutores d’aquest cicle hem cregut adient i necessari fer-vos arribar orientacions i recomanacions amb la intenció de donar coherència i sintonia a la tasca educativa que desenvolupem conjuntament Escola i família. Per créixer i … Continua llegint
Publicat dins de Benvinguda
Deixa un comentari
BARRRUFA HOLA!!!!
Barrufahola!! ja hem començat el curs 2011/2012, i ja tenim el nom de la classe: La decisió ha estat votada per majoria. SSSÍÍÍÍÍÍ!!!!! SOM ELS BARRUFETS I LES BARRUFETES DE 2n. Com ha comentat un nen de la classe quan … Continua llegint


