Arxiu diari: 5 novembre 2011

La nostra Amiga Guillermina ha tornat a l’Uruguay!!

La nostra barrufeta Guille (nosaltres li deiem així) ha tornat amb el seu germà, la seva mare i el seu pare a Uruguay, per a viure-hi. Esperem que li vagi molt bé, des de la classe dels Barrufets i les … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari

EL POT DELS BONS MOMENTS!!

A la classe, abans que siguessim barrufets i barufetes, teniem ja una amiga que ens ajudava en les nostres tasques del dia a dia: La Folleta dels Sentiments: Ens va enviar els Follets per a poder posar ordre a la … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | 1 comentari

Ajudeu-nos a seguir aquests hàbits des de casa!!

Mares, pares, tiets, tietes, àvies, avis… Al llarg d’aquests dos anys de Cicle Inicial M’HEU D’AJUDAR A… • Ser responsable de: -la meva motxilla -les meva agenda -l’equip d’esports i vambes toves -la bata -l’esmorzar • Vestir-me i despullar-me, a … Continua llegint

Publicat dins de Benvinguda | Deixa un comentari