Patinets

Atenció Pares, Mares i nens

Els nens de 6è A vam tenir una classe de tutoria en la que va sortir una idea que ens molestava: era que el carril bici era el lloc per passar amb patinet i amb bici i no pels pares i mares amb nens caminant que no deixen passar.
Si us plau si demanem passar o ens veieu, deixeu-nos circular! ?

Ara va pels nens i nenes que van en patinet o bicis. També ells han d’anar amb compte de no muntar en aquests dos vehicles dintre del cole. I fora de l’escola que no s’oblidin d’anar a la velocitat correcta i no per la calçada.

I tornem amb els pares i mares que s’aturen al mig del carrer amb el cotxe per deixar als seus fills. Si us plau busqueu aparcament! ? I quan els nens hagin sortit del cotxe us en aneu per deixar lloc als altres.

Martina i Nico

5 thoughts on “Patinets

1. julieta

Molt bona idea! Hem de mirar per la seguretat de tots i els adults hem de començar donant bon exemple.

2. Maria H.

A mi no m’ha semblat bé lo dels pares i mares que deixen els seus fills al mig de la carretera i fan parar tot el trànsit. 1r:perquè nomes és esperar-te 15 segons 2: i si els pares tenen pressa i no poden aparcar, perquè sinó arriben tard a la feina? Potser penseu: “que aparquin i que deixin els seus fills” però si es volen assegurar de que els seus fills entren al cole?

Doncs aquesta és la meva crítica; espero que no us enfadeu amb mi, Martina i Nico
    Maria H.

3. Irene J.

Els alumnes de l’escola que van amb patinet o en bicicleta, hi han uns quants que no vigilen quan creuen, hi han uns quants pares que s’han queixat de que han estat apunt d’atropellar-los. I també alguns alumnes s’han queixat de que hi han cotxes que van molt rapit. Tant els patinets, les bicicletes i els cotxes han de vigilar quan estiguin per la carretera.
    Irene