“La volta al món en patinet “

El dia 23 de març vam anar a la ràdio per explicar el conte “La volta al món en patinet ” . Quan vam arribar, vam saludar a la gent de la ràdio, que ens va acompanyar a la “cabina”. Després d’assajar va arribar el gran moment del dia: esplicar el conte que havíem preparat el Veli, Sunil, Scarlett, Conghao, Yasmin, Soulaymane, Macarena i jo: Iulian, amb les mestres Magda i Elena.