Author Archives: Magda

Visita a Prat ràdio

Aquest  mes, el  dia  11  de  març  vam  anar  al  Prat  Ràdio  91.6 FM.

Un  home, en  David  Muñoz, que  és  el  productor, ens  va  convidar  a  passar  i  ens  va  explicar  com  funciona  la  ràdio. Ens  va  explicar  que  hi  ha  12  persones  que  hi  treballen  i  que  cada  dia  quan  escoltem  la  ràdio  aquestes  12  persones  treballen  perquè  surtin  les  emissions. També  ens  va  explicar  com  busquen  les  notícies. Ens  va  dir  que  moltes  vegades  surten  al  carrer  i  que  hi  ha  molts  col.laboradors  que  els  ajuden  a  fer  els  programes.

Després  vam  anar  a  visitar  les  sales  que  hi  ha  allí: vam  visitar  la  sala  de  reunions. Quan  hi  vam  arribar  uns  col.laboradors  tenien  una  reunió. També  vam  visitar  la  sala  de  gravacions, però  la  sala  que  més  em  va  agradar  a  mí  va  ser  la  discoteca. Nosaltres  pensàvem  que  era  un  lloc  per  a  ballar, però  quan  van  obrir  la  porta  vam  descobrir  que  era  una  habitació  on hi  havia  molts  CDs. Hi  havia  música  de  tot  tipus: anglesa, espanyola, catalana… tot  el  que  volies  trobar. Quan  vam  acabar  de  “ballar” vam  anar  a  la  sala  de  redacció  i   vam  fer  preguntes  als  redactors.

En  acabar  la  visita, vam  anar  a  gravar  un  conte  que  havíem  preparat  a  l’escola: L’àvia  Pepa. Ens  va  sortir  molt  bé. El  vam  gravar  dues  vegades. Jo  estava  molt  contenta. Encara  que  estava  molt   malalta  i  tenia  por  de  no  poder  cantar, al  final  sí  que  ho  vaig  fer  i  va  quedar  molt  bé.

Finalment , en  Daniel  Muñoz  ens  va  fer  uns  regals  per  a  recordar-nos  de  la  nostra  visita  a  la  ràdio: una  tassa  i  unes  enganxines.

                                                                    (Diana  Man – 6è)

El regalo una cançó

Per  aquestes  festes  de  Nadal, la  Diana  i  la  Roxana  ens  han  regalat  una  nadala  del  seu  país: Romania. 

Es  diu: Noi in seara de Cràcium  i  sona  així  de  bé !!

(Properament  penjarem  la  cançó)

1ª FESTA INTERCULTURAL (VIDEOS)

El  dia  25  de  maig  vam  celebrar  la  1ª  Festa  Intercultural  a  la  nostra  escola.  Aquesta  festa  pretenia  ser  un   pretext  per  a  gaudir  d’una  tarda  de   convivència  de  tots  els  membres  de  la  Comunitat  Educativa  del  Centre.

Vam  gaudir  de  dues  hores  de  música  i  danses  típiques  d’arreu  del  món, d’un  berenar  aportat  entre  totes  les  famílies  del  centre  i  de l’actuació  de  la  colla  de  diables  del  Prat.

La  festa  va  resultar  un  èxit !!

Us  oferim  una  petita  mostra  d’alguns  moments  de  la   tarda.  Esperem  que  us  agradi!
Aprofitem  per  a  donar  novament  les  gràcies  a  tothom!!

ENS CONEIXEM I CONEIXEM ELS ALTRES (Curs 2007-08)

Aquest  any, des  de  l’Aula  Oberta,  vam  impulsar  el  treball  de  la  Interculturalitat  d’una  manera  més  intensa, proposant  activitats  a  realitzar  des  de  les  diferents  matèries  del  currículum  i  va  ser  el  tema  central  de  la  Setmana  Cultural  que  es  va  celebrar  durant  la  segona  quinzena  d’abril, coincidint  amb  la  festivitat  de  Sant  Jordi.

Les  cultures  estudiades  no  van   ser  escollides  a  l’atzar, sinó  que  representen  les  cultures  tant  majoritàries  com  minoritàries  dels/ de  les  alumnes  de  la  nostra  escola.

Durant  tot  el  curs  els  nens  han  relitzat  tot  un  seguit  de  treballs  i  d’activitats .  A  continuació  us   convidem  a  seguir  “una  visita  guiada”  per  la  nostra  escola  en  la  que  podreu  conèixer   diferents  “racons”  del  nostre  món  a  través  de  l’exposició  realitzada  conjuntament  pels  nostres  alumnes.

Esperem  que  us  agradi !!