Aquest mes, el dia 11 de març vam anar al Prat Ràdio 91.6 FM.
Un home, en David Muñoz, que és el productor, ens va convidar a passar i ens va explicar com funciona la ràdio. Ens va explicar que hi ha 12 persones que hi treballen i que cada dia quan escoltem la ràdio aquestes 12 persones treballen perquè surtin les emissions. També ens va explicar com busquen les notícies. Ens va dir que moltes vegades surten al carrer i que hi ha molts col.laboradors que els ajuden a fer els programes.
Després vam anar a visitar les sales que hi ha allí: vam visitar la sala de reunions. Quan hi vam arribar uns col.laboradors tenien una reunió. També vam visitar la sala de gravacions, però la sala que més em va agradar a mí va ser la discoteca. Nosaltres pensàvem que era un lloc per a ballar, però quan van obrir la porta vam descobrir que era una habitació on hi havia molts CDs. Hi havia música de tot tipus: anglesa, espanyola, catalana… tot el que volies trobar. Quan vam acabar de “ballar” vam anar a la sala de redacció i vam fer preguntes als redactors.
En acabar la visita, vam anar a gravar un conte que havíem preparat a l’escola: L’àvia Pepa. Ens va sortir molt bé. El vam gravar dues vegades. Jo estava molt contenta. Encara que estava molt malalta i tenia por de no poder cantar, al final sí que ho vaig fer i va quedar molt bé.
Finalment , en Daniel Muñoz ens va fer uns regals per a recordar-nos de la nostra visita a la ràdio: una tassa i unes enganxines.
(Diana Man – 6è)