Al mes d’abril, aprofitant una de les activitats que ens ofereix l’Ajuntament del Prat, ens van visitar a l’escola dues persones de casaàsia i vam realitzar una activitat anomenada ª Posa’t el sariª Ens van explicar moltes coses sobre l’Ín dia, sobre la seda i el cotó i la manera de vestir a l’Índia. Van vestir a dos companys i a les senyoretes. Va ser molt divertit!
Activitat casaàsia
Leave a reply