Intercanvi amb Fingal

Continua  en marxa el projecte d’intercanvi amb  el Comptat irlandés de  Fingal . Per tercer  any  consecutiu , alumnat de 1r de Batxillerat dels Instituts Baldiri Guilera , Ribera Baixa, Dali i Estany de la Ricarda (nombre 24) participa  a l’intercanvi organitzat per l’Ajuntament del Prat. Dins el projecte, que pretén millorar la competència oral del nostre alumnat.
L’alumnat participa en workshops amb l’escola de musica irlandesa,  Songschool de Dublin . Els nostre alumnat va visitar a les seves parelles lingüístiques durant la setmana del 8 al 13 de  març. Durant la seva estada, es van allotjar a les cases dels seus companys irlandesos i van treballar diàriament a l’escola St. Joseph’s amb la Songschool, també van fer diferents activitats per conèixer Dublin i el comptat de Fingal.
Ara estem esperant els alumnes irlandesos, arribaran el proper 10 de maig i passaran una setmana a la nostra ciutat, fins el 15 de maig.
Faran un munt d’activitats, entre les que volem destacar l’Aplec de germanor a l’institut Dalí amb totes les famílies i membres de la comunitat educativa i la Performance oberta al públic que es realitzarà el proper dijous 13 de maig a les 19.00h. al Teatre Modern.