Summer 2010

Activitats adreçades per alumnat de P-3 a sisè
L’Institut d’anglès KITH conjuntament amb l’ajuntament del Prat, han planificat el Summer School: SHARKS, PIRATES AND TREASURES. A través d’aquest centre d’interès, els nens i nenes del Casal coneixeran els misteris dels set mars, descobriran els animals i  criatures fantàstiques que hi viuen, viuran aventures de pirates i trobaran fabulosos tresors.
El Casal que es realitzarà a l’Escola Tarradellas, s’estructura en tres torns independents:
1a quinzena. Del 28 de juny al 9 de juliol
2a quinzena. Del  12 al 23 de juliol
5a quinzena del 26 al 30 de juliol
Pensant en les necessitats específiques de cada alumne/a , hi ha diferents horaris a escollir.
a.    Torn de matí de 9 a 13h
b.    Torn de matí i menjador de 9 a 15h
c.    Torn de matí, menjador i tarda de 9 a 17h.
Activitats adreçades a l’alumnat de secundària
IF YOU LOVE MUSIC, THIS IS FOR YOU !
Where? In centre Cívic Sant Jordi Ribera Baixa.
When ?   From  June 28 th until July 9 th
Duration 3 hours per day ( 2 weekes)
2 torns:
a) 10 a 13h (adreçat a alumnes de 1r i 2n ESO)  20 places
b) 16 a 19h (adreçat a alumnes de 2n i 3r ESO)  20 places

Període d’inscripció:  Presencial. A partir del 14 de maig ( 15h) a l’oficina d’informació i atenció de l’ajuntament del Prat. Per telèfon 933790050 o  internet “www.elprat.cat” , abans del 4 de juny