un dia asolejat cap a casa vaig anar
em trobava feliz trista a l’hora
no sabia que pasaba
no sabia perque corre
em trobaba malament o be
no sabia que fer
estaba feliz una sensacion de descans
com agues fet alguna anys
em sentia trista en aquell moment
era com oblidar algu despres de molt de temps
no sabia que pasaba ningu no m’ho explicaba
fins que en un moment determinat
vacanses eres ja avien aribat
a la cara un sonriure em va sortir
pero una llagrima em va farir
vaig recordar que podia descansar
pero no veure els meus companys estimats
cada un al seu cami ningu a ningu podia seguir
esperarem fins a setembre
pero aquestes vacances cal disfrutar
pero mai el blog ovlidar!!!!!
bon estiu!!!!!!
Pero vem anar a la platja vem jugar a fer un munt de coses. Despres vem anar al poli de portiu per bañarnos a la piscina pero al final no ens van deixar NO TENIEM BANYADOR !!!!!!!!! cuan ja es feia fosc i ja feia fred estavem pensant tornar. Per fi era una bojeria lo que estavem fent!!!! ara arribava el pla 2: ENTRAR A CASA SENSE QUE NINGU SOSPITI!!!! cada una sen va a nar capa un cami diferent. No se com li va anar a la meva amiga…. pero a mi aixi aixi….. la meva mare em va preguntar que perque li avia mentit es veu que la mare de la meva amiga va trucar a la meva mare i es va montar un lio….
pla 2: ENS HO VEM PASSAR MOLT BE????????SI!!! i pla 4: TRUCAR A LA MEVA AMIGA I PARLAR COM LI VA ANAR. I pla 5: ANAR A DORMIR I QUE DEMA SIGUI UN DIA FANTASTIC!!!!!!!!
jiji ke trapellas!!!!!
