hola!!! em dic:victoria i m'agrada coneixer a la gent nova pero sobretot estar a l'ordinador.
Soc molt divertida i simpatica pero ....
a vegades soc molt repelent!!!
una abraçada molt forta a la meva mestra Estrella!!!
UN PETO MOLT GRAN A LA MEVA ESTRELLA KE ES UN SOL!!!!!!!!
cuán doloroso y cierto
es el pasado,
ese recuerdo que humedece
y se agarra
a los pulmones.
Cuán inmolador y cierto
el recuerdo,
solo hay que mirar
las cicatrices,
pasar la mano sobre ellas
para sentir el calor
de la sangre
que chorrea a pesar de todo,
a pesar del incansable paso del tiempo.