mar

Golpea a un perro hasta que ladre

fuertemente….

crue pero valido en una juerga

supongamos que eso hiciera noche i dia,

eso como el mar seria.

This entry was posted in General on by .

About l@ w@pi$$im@

hola!!! em dic:victoria i m'agrada coneixer a la gent nova pero sobretot estar a l'ordinador. Soc molt divertida i simpatica pero .... a vegades soc molt repelent!!! una abraçada molt forta a la meva mestra Estrella!!! UN PETO MOLT GRAN A LA MEVA ESTRELLA KE ES UN SOL!!!!!!!!

2 thoughts on “mar

  1. viki Post author

    estrella
    em sembla que el bloc no va malament no?

    perque sembla que baixi perfecte

    a mi mencanta el bloc
    vinga 5éb animeovos a ecriue a mi m’agrada escriure aque
    1.Per a que vingui a visitarnos molta gent.
    2- Perque m’agrada veure lo que escrit en un bloc
    3- Perque es força divertit.
    4- Perque es la nostra obligació
    5- Perque ens la fet la senyoreta estrella
    i moltes raons mes
    vinga animeo-vos!!!!!!!

    victoria savchak

Deixa un comentari