La meva amiga i jo

jo?

una nena amb unes ganes super grans de tenir aventures amb la persona que mes estimo la meva amiga.

Os esplicare la historia que vaig tenir un dia. Comença aixi…. Un dia noral i corrent com cada dia va passar un fet maravellos. La meva mare estaba esperant al costat de la porta de l’escola, com cada dia teniem que anar a casa era un divendres per la tarda, quant vaig veure la meva mare esperant, no se que em va passar pero em van venir unes ganes de transformar la meva vida en una aventura pero no volia estar sola volia estar amb la meva amiga, una amiga que aprecio molt. Quant li vaig explicar lo que se mavia ocurrit la meva amiga es va posar a pensar i al final va dir…-Que fas a qui quieta vinga!!!!! Quant va dir aquestes paraules va començar el pla 1-ESCAPAR DE LES MANS DELS ADULTS. Pero clar la meva amiga i yo erem molt espavilades. Vaig anar amb la meva mare vaig tirar una moneda per a que la meva mare es separi de la mare de la meva amiga perque si no tot saniria a noris aixi que la vaig tirar la mare la va anar a buscar, me la va donar i li vaig explicar que la meva amiga mavia convidad a la seva casa. La meva mare no estaba segura, pero al final em va deixar. La meva amiga tambe va dir que volia anar a la meva casa perque jo la vaig convidar. I el pla va ser tot un EXIT!!!! la mare de la meva amiga senva anar i la meva mare tambe nosaltres vam corre i al final ni rastre. DE DEBO ENCARA NO MO CREIA !!!!! Despres la meva amiga em va preguntar aon aniriem… enrealitat no tenia ni dea ….DescaratPero vem anar a la platja vem jugar a fer un munt de coses. Despres vem anar al poli de portiu per bañarnos a la piscina pero al final no ens van deixar NO TENIEM BANYADOR !!!!!!!!! cuan ja es feia fosc i ja feia fred estavem pensant tornar. Per fi era una bojeria lo que estavem fent!!!! ara arribava el pla 2: ENTRAR A CASA SENSE QUE NINGU SOSPITI!!!! cada una sen va a nar capa un cami diferent. No se com li va anar a la meva amiga…. pero a mi aixi aixi….. la meva mare em va preguntar que perque li avia mentit es veu que la mare de la meva amiga va trucar a la meva mare i es va montar un lio….Indec?s pla 2: ENS HO VEM PASSAR MOLT BE????????SI!!! i pla 4: TRUCAR A LA MEVA AMIGA I PARLAR COM LI VA ANAR. I pla 5: ANAR A DORMIR I QUE DEMA SIGUI UN DIA FANTASTIC!!!!!!!!Rialla jiji ke trapellas!!!!!Guai!

victoria una noia amb molta imaginacio i a la mateixa hora realisme

dew

This entry was posted in General on by .

About l@ w@pi$$im@

hola!!! em dic:victoria i m'agrada coneixer a la gent nova pero sobretot estar a l'ordinador. Soc molt divertida i simpatica pero .... a vegades soc molt repelent!!! una abraçada molt forta a la meva mestra Estrella!!! UN PETO MOLT GRAN A LA MEVA ESTRELLA KE ES UN SOL!!!!!!!!

Deixa un comentari