la tranquilitat

un dia despres de anar al colegi

vaig a nar a descubrir el mon

vaig pensar que seria una aventura divertida

i aixi distreure el meu cor

vaig anar descubrint com era de bonic el mont

pero vaig pensar que sense cotxes ni fum

ni trancan el mon dels colors

seria un mon mes precios

anant per un cami vaig trobar un bosc

em va picar la curiositat i vaig anar a veure si era fosc

el vent que feia moure les fulles del arbres

el sol que es veia amb les fulles al damunt

i aquella tranquilitat que feia sentirme agust

em feia pensar en les coses bones que pasaba

i els recorts duna historia que sempre recordaba

era un dia especial

tranquil placid i molt alefgre

era un dia esencial

mai no habia sentit aquella tranquilitat

per aixo mai mes no vaig tornar.

victoria savchak 5éB

This entry was posted in General on by .

About l@ w@pi$$im@

hola!!! em dic:victoria i m'agrada coneixer a la gent nova pero sobretot estar a l'ordinador. Soc molt divertida i simpatica pero .... a vegades soc molt repelent!!! una abraçada molt forta a la meva mestra Estrella!!! UN PETO MOLT GRAN A LA MEVA ESTRELLA KE ES UN SOL!!!!!!!!

Deixa un comentari