un dia despres de anar al colegi
vaig a nar a descubrir el mon
vaig pensar que seria una aventura divertida
i aixi distreure el meu cor
vaig anar descubrint com era de bonic el mont
pero vaig pensar que sense cotxes ni fum
ni trancan el mon dels colors
seria un mon mes precios
anant per un cami vaig trobar un bosc
em va picar la curiositat i vaig anar a veure si era fosc
el vent que feia moure les fulles del arbres
el sol que es veia amb les fulles al damunt
i aquella tranquilitat que feia sentirme agust
em feia pensar en les coses bones que pasaba
i els recorts duna historia que sempre recordaba
era un dia especial
tranquil placid i molt alefgre
era un dia esencial
mai no habia sentit aquella tranquilitat
per aixo mai mes no vaig tornar.
victoria savchak 5éB