Category Archives: General

hola estrella

Hola  estrella  espero que estigis be tinc moltes ganes de veuret a sice. adeu estrella                                                                                                                                                    

vacances

un dia asolejat cap a casa vaig anar

em trobava feliz trista a l’hora

no sabia que pasaba

no sabia perque corre

em trobaba malament o be

no sabia que fer

estaba feliz una sensacion de descans

com agues fet alguna anys

em sentia trista en aquell moment

era com oblidar algu despres de molt de temps

no sabia que pasaba ningu no m’ho explicaba

fins que en un moment determinat

vacanses eres ja avien aribat

a la cara un sonriure em va sortir

pero una llagrima em va farir

vaig recordar que podia descansar

pero no veure els meus companys estimats

cada un al seu cami ningu a ningu podia seguir

esperarem fins a setembre

pero aquestes vacances cal disfrutar

pero mai el blog ovlidar!!!!!

bon estiu!!!!!!

MILLORAT ESTRELLA!!!!!!!

ESTRELLA TOTS ELS DE LA CLASSE ESPEREM QUE ET MILLORIS

T’ESTIMEM MOLT TOTS!!!!!!!!!

A LA CLASSE A VINGUT UNA PROFESSORA QUE ES DIU VANESSA ES MOLT JOVE!!!!!

ESTRELLA MILLORAT!!!! PETONS DE TOTA LA CLASSE

VICTORIA SAVCHAK

La meva amiga i jo

jo?

una nena amb unes ganes super grans de tenir aventures amb la persona que mes estimo la meva amiga.

Os esplicare la historia que vaig tenir un dia. Comença aixi…. Un dia noral i corrent com cada dia va passar un fet maravellos. La meva mare estaba esperant al costat de la porta de l’escola, com cada dia teniem que anar a casa era un divendres per la tarda, quant vaig veure la meva mare esperant, no se que em va passar pero em van venir unes ganes de transformar la meva vida en una aventura pero no volia estar sola volia estar amb la meva amiga, una amiga que aprecio molt. Quant li vaig explicar lo que se mavia ocurrit la meva amiga es va posar a pensar i al final va dir…-Que fas a qui quieta vinga!!!!! Quant va dir aquestes paraules va començar el pla 1-ESCAPAR DE LES MANS DELS ADULTS. Pero clar la meva amiga i yo erem molt espavilades. Vaig anar amb la meva mare vaig tirar una moneda per a que la meva mare es separi de la mare de la meva amiga perque si no tot saniria a noris aixi que la vaig tirar la mare la va anar a buscar, me la va donar i li vaig explicar que la meva amiga mavia convidad a la seva casa. La meva mare no estaba segura, pero al final em va deixar. La meva amiga tambe va dir que volia anar a la meva casa perque jo la vaig convidar. I el pla va ser tot un EXIT!!!! la mare de la meva amiga senva anar i la meva mare tambe nosaltres vam corre i al final ni rastre. DE DEBO ENCARA NO MO CREIA !!!!! Despres la meva amiga em va preguntar aon aniriem… enrealitat no tenia ni dea ….DescaratPero vem anar a la platja vem jugar a fer un munt de coses. Despres vem anar al poli de portiu per bañarnos a la piscina pero al final no ens van deixar NO TENIEM BANYADOR !!!!!!!!! cuan ja es feia fosc i ja feia fred estavem pensant tornar. Per fi era una bojeria lo que estavem fent!!!! ara arribava el pla 2: ENTRAR A CASA SENSE QUE NINGU SOSPITI!!!! cada una sen va a nar capa un cami diferent. No se com li va anar a la meva amiga…. pero a mi aixi aixi….. la meva mare em va preguntar que perque li avia mentit es veu que la mare de la meva amiga va trucar a la meva mare i es va montar un lio….Indec?s pla 2: ENS HO VEM PASSAR MOLT BE????????SI!!! i pla 4: TRUCAR A LA MEVA AMIGA I PARLAR COM LI VA ANAR. I pla 5: ANAR A DORMIR I QUE DEMA SIGUI UN DIA FANTASTIC!!!!!!!!Rialla jiji ke trapellas!!!!!Guai!

victoria una noia amb molta imaginacio i a la mateixa hora realisme

dew

Poema de sant Jordi

EL CAVALLER Lo cavaller
Jordi guerrer
cuida avançar
per defensar
del rei la filla
on era el drac
tal premi n’hac:
molt poc après
ell ne fou pres
e fort batut;
dins en Barut
fou escorxat
per mig serrat.

la tranquilitat

un dia despres de anar al colegi

vaig a nar a descubrir el mon

vaig pensar que seria una aventura divertida

i aixi distreure el meu cor

vaig anar descubrint com era de bonic el mont

pero vaig pensar que sense cotxes ni fum

ni trancan el mon dels colors

seria un mon mes precios

anant per un cami vaig trobar un bosc

em va picar la curiositat i vaig anar a veure si era fosc

el vent que feia moure les fulles del arbres

el sol que es veia amb les fulles al damunt

i aquella tranquilitat que feia sentirme agust

em feia pensar en les coses bones que pasaba

i els recorts duna historia que sempre recordaba

era un dia especial

tranquil placid i molt alefgre

era un dia esencial

mai no habia sentit aquella tranquilitat

per aixo mai mes no vaig tornar.

victoria savchak 5éB

san jordi

san jordi ja es aqui

tan ple de coratje i amor

que de alegria omple el seu cor

te forçes a dintre seu nomes

per salva la seva gran rao

que es la seva princesa tan maca com una flor

la rosa vermella que surt del drac

que sent dolor pero no por

perque lluita fins al final

perque san jordi ja a arribat!!!

et dic un secret?

el amor, l’amistad

cal molta veritat

pero lo mes

important es estimar.

cuan el amor es cert i l’amistad

tambe saps si dirli o no dirli

els secret.

l’amor es distret

pero no ceg

a vegades fallem pero

tenim que ser valets

jo et dic una cosa

amiga meva guardem el

secret perque aixi serem amigues

i durarem.

un secret de la veridad

pero si tu el dius

tot es mentira cuida l’amistad

que es com un fragil tira.

la vida sigue i sigue….

la vida sigue como agua choreando en tus ojos

con tristeza me miras en mis ojos i ves unos ojos

con alegria i con recuerdos i me dices:- tus ojos son tan vellos

como la alegria eres tan bella como una rosa eres tan silenciosa como una golondrina….

eres todos los meses del año como el invierno te tu piel como el otoño de silenciosa como

primavera tan bonita i como el verano que la llama de tu corazon sigue sigue volando i

buscando el amor….. i ella dice:- no ara falta buscar mas…. ya lo e encontrado es la

persona que me mira a los ojos.

ten valor

cuando pierdes una amiga sientes dolor es como que para ti ya no existiera el mundo….

pero pasa el tiempo i te das cuenta que pasa el dolor pero cuando ves a esa persona de da algo en el corazon es la llama del amor que siente amistad por ella i no paras de sentir esa grande emocion hasta que por fin piensas i pides apoyo….. pero le bueleves a ver i da sensacion….pero sin hacer nada le pides perdon…. i es por fin ese momento el mejor cuando piensa i piensas que no hay que perdonar ay que luchar!!! ay que tener valor confianza con uno mismo por fin avres los ojos i ves el mundo real no todo es gloria i victorias ay que pensar que el mundo esta cerado como una jaula que somos persona todas buenas i malas pero cadauna con su corazon i alguna vez no tenemos satifacion pero eso ay que enfrontarse i tener valor!!!!!!!!! PORQUE LA VIDA SIGUE!!!!