Hola estrella espero que estigis be tinc moltes ganes de veuret a sice. adeu estrella
Category Archives: General
vacances
un dia asolejat cap a casa vaig anar
em trobava feliz trista a l’hora
no sabia que pasaba
no sabia perque corre
em trobaba malament o be
no sabia que fer
estaba feliz una sensacion de descans
com agues fet alguna anys
em sentia trista en aquell moment
era com oblidar algu despres de molt de temps
no sabia que pasaba ningu no m’ho explicaba
fins que en un moment determinat
vacanses eres ja avien aribat
a la cara un sonriure em va sortir
pero una llagrima em va farir
vaig recordar que podia descansar
pero no veure els meus companys estimats
cada un al seu cami ningu a ningu podia seguir
esperarem fins a setembre
pero aquestes vacances cal disfrutar
pero mai el blog ovlidar!!!!!
bon estiu!!!!!!
MILLORAT ESTRELLA!!!!!!!
La meva amiga i jo
jo?
una nena amb unes ganes super grans de tenir aventures amb la persona que mes estimo la meva amiga.
Os esplicare la historia que vaig tenir un dia. Comença aixi…. Un dia noral i corrent com cada dia va passar un fet maravellos. La meva mare estaba esperant al costat de la porta de l’escola, com cada dia teniem que anar a casa era un divendres per la tarda, quant vaig veure la meva mare esperant, no se que em va passar pero em van venir unes ganes de transformar la meva vida en una aventura pero no volia estar sola volia estar amb la meva amiga, una amiga que aprecio molt. Quant li vaig explicar lo que se mavia ocurrit la meva amiga es va posar a pensar i al final va dir…-Que fas a qui quieta vinga!!!!! Quant va dir aquestes paraules va començar el pla 1-ESCAPAR DE LES MANS DELS ADULTS. Pero clar la meva amiga i yo erem molt espavilades. Vaig anar amb la meva mare vaig tirar una moneda per a que la meva mare es separi de la mare de la meva amiga perque si no tot saniria a noris aixi que la vaig tirar la mare la va anar a buscar, me la va donar i li vaig explicar que la meva amiga mavia convidad a la seva casa. La meva mare no estaba segura, pero al final em va deixar. La meva amiga tambe va dir que volia anar a la meva casa perque jo la vaig convidar. I el pla va ser tot un EXIT!!!! la mare de la meva amiga senva anar i la meva mare tambe nosaltres vam corre i al final ni rastre. DE DEBO ENCARA NO MO CREIA !!!!! Despres la meva amiga em va preguntar aon aniriem… enrealitat no tenia ni dea ….
Pero vem anar a la platja vem jugar a fer un munt de coses. Despres vem anar al poli de portiu per bañarnos a la piscina pero al final no ens van deixar NO TENIEM BANYADOR !!!!!!!!! cuan ja es feia fosc i ja feia fred estavem pensant tornar. Per fi era una bojeria lo que estavem fent!!!! ara arribava el pla 2: ENTRAR A CASA SENSE QUE NINGU SOSPITI!!!! cada una sen va a nar capa un cami diferent. No se com li va anar a la meva amiga…. pero a mi aixi aixi….. la meva mare em va preguntar que perque li avia mentit es veu que la mare de la meva amiga va trucar a la meva mare i es va montar un lio….
pla 2: ENS HO VEM PASSAR MOLT BE????????SI!!! i pla 4: TRUCAR A LA MEVA AMIGA I PARLAR COM LI VA ANAR. I pla 5: ANAR A DORMIR I QUE DEMA SIGUI UN DIA FANTASTIC!!!!!!!!
jiji ke trapellas!!!!!
victoria una noia amb molta imaginacio i a la mateixa hora realisme
dew
Poema de sant Jordi
la tranquilitat
un dia despres de anar al colegi
vaig a nar a descubrir el mon
vaig pensar que seria una aventura divertida
i aixi distreure el meu cor
vaig anar descubrint com era de bonic el mont
pero vaig pensar que sense cotxes ni fum
ni trancan el mon dels colors
seria un mon mes precios
anant per un cami vaig trobar un bosc
em va picar la curiositat i vaig anar a veure si era fosc
el vent que feia moure les fulles del arbres
el sol que es veia amb les fulles al damunt
i aquella tranquilitat que feia sentirme agust
em feia pensar en les coses bones que pasaba
i els recorts duna historia que sempre recordaba
era un dia especial
tranquil placid i molt alefgre
era un dia esencial
mai no habia sentit aquella tranquilitat
per aixo mai mes no vaig tornar.
victoria savchak 5éB
san jordi
san jordi ja es aqui
tan ple de coratje i amor
que de alegria omple el seu cor
te forçes a dintre seu nomes
per salva la seva gran rao
que es la seva princesa tan maca com una flor
la rosa vermella que surt del drac
que sent dolor pero no por
perque lluita fins al final
perque san jordi ja a arribat!!!
et dic un secret?
el amor, l’amistad
cal molta veritat
pero lo mes
important es estimar.
cuan el amor es cert i l’amistad
tambe saps si dirli o no dirli
els secret.
l’amor es distret
pero no ceg
a vegades fallem pero
tenim que ser valets
jo et dic una cosa
amiga meva guardem el
secret perque aixi serem amigues
i durarem.
un secret de la veridad
pero si tu el dius
tot es mentira cuida l’amistad
que es com un fragil tira.
la vida sigue i sigue….
la vida sigue como agua choreando en tus ojos
con tristeza me miras en mis ojos i ves unos ojos
con alegria i con recuerdos i me dices:- tus ojos son tan vellos
como la alegria eres tan bella como una rosa eres tan silenciosa como una golondrina….
eres todos los meses del año como el invierno te tu piel como el otoño de silenciosa como
primavera tan bonita i como el verano que la llama de tu corazon sigue sigue volando i
buscando el amor….. i ella dice:- no ara falta buscar mas…. ya lo e encontrado es la
persona que me mira a los ojos.
ten valor
cuando pierdes una amiga sientes dolor es como que para ti ya no existiera el mundo….
pero pasa el tiempo i te das cuenta que pasa el dolor pero cuando ves a esa persona de da algo en el corazon es la llama del amor que siente amistad por ella i no paras de sentir esa grande emocion hasta que por fin piensas i pides apoyo….. pero le bueleves a ver i da sensacion….pero sin hacer nada le pides perdon…. i es por fin ese momento el mejor cuando piensa i piensas que no hay que perdonar ay que luchar!!! ay que tener valor confianza con uno mismo por fin avres los ojos i ves el mundo real no todo es gloria i victorias ay que pensar que el mundo esta cerado como una jaula que somos persona todas buenas i malas pero cadauna con su corazon i alguna vez no tenemos satifacion pero eso ay que enfrontarse i tener valor!!!!!!!!! PORQUE LA VIDA SIGUE!!!!