MILLORAT ESTRELLA!!!!!!!

ESTRELLA TOTS ELS DE LA CLASSE ESPEREM QUE ET MILLORIS

T’ESTIMEM MOLT TOTS!!!!!!!!!

A LA CLASSE A VINGUT UNA PROFESSORA QUE ES DIU VANESSA ES MOLT JOVE!!!!!

ESTRELLA MILLORAT!!!! PETONS DE TOTA LA CLASSE

VICTORIA SAVCHAK

This entry was posted in General on by .

About l@ w@pi$$im@

hola!!! em dic:victoria i m'agrada coneixer a la gent nova pero sobretot estar a l'ordinador. Soc molt divertida i simpatica pero .... a vegades soc molt repelent!!! una abraçada molt forta a la meva mestra Estrella!!! UN PETO MOLT GRAN A LA MEVA ESTRELLA KE ES UN SOL!!!!!!!!

2 thoughts on “MILLORAT ESTRELLA!!!!!!!

  1. l@ w@pi$$im@ Post author

    estrella espero ke et recuperis molt aviat
    i esperem veuret molt contenta amb nosaltres pero costara
    perque es que diguem ke no ens portem molt be. recuperat!!!!!!!!!!

  2. M.Estrella Trillo Jurado

    Ok… heu d’agafar forces per acabar el curs!!! Ens veiem!

Deixa un comentari