Per si voleu donar una ullada a les fotos dels darrers cursos que van anar a Cala Montjoi.
Us deixo aquí un parell d’enllaços de l’any passat i de fa un parell d’anys.
Com ja sabeu tots, el Dilluns 4 de juny…
ANEM DE VIATGE DE FI DE CURS!!!!
Tinc moltes ganes!!
Us deixo la pàgina web!!!!
Rítmica
Les nenes de promoció B:
Alba Muñoz, Lydia, Mariona, Carla i jo, hem passat a la final territorial a Montmelò!!
Estem molt contentes i m’agradaria que ens desitgeu molta sort per quedar de les tres primeres!!
Gràcies!!
Hola companys!!!!
Com ja sabeu fa poc van fer el Marató per la pobresa.
Si no el veu poder veure us deixo aquí la pàgina: