TEXT DE SUPORT DE LES FAMÍLIES AL PERSONAL DOCENT DE LA SÍNIA

Volem compartir l’escrit que l’AMPA de La Sínia ha fet arribar als mestres donant-nos el seu suport.

Moltes gràcies, famílies!!

SENTIU EL NOSTRE SUPORT I LA NOSTRA CONFIANÇA

Estimades i estimats mestres,

Des de l’Associació de Famílies d’Alumnes de La Sínia, volem fer-vos arribar el nostre reconeixement i la nostra total confiança en la vostra tasca com a docents dels nostres fills i filles.

Confiem que aquestes paraules no calguin. Que ja sentiu a les famílies de l’escola molt properes, i molt tranquil·les amb com exerciu la vostra feina. Però els darrers dies han sorgit veus d’alguns polítics qüestionant l’escola pública catalana i, davant d’això, hem volgut fer-vos arribar el nostre suport explícit.

Podeu comptar sempre amb nosaltres. Des de la nostra visió de famílies, i amb sentit crític constructiu, sempre estarem amb vosaltres en la defensa de la nostra escola, i de la vostra feina.

Gràcies per tant!

Associació de Famílies d’Alumnes de La Sínia

FULL INFORMATIU 3 – CURS 2017-2018

FULL INFORMATIU 3 – OCTUBRE 2017

Contingut:

1. SORTIDES PEDAGÒGIQUES
2. PREVISIÓ DELS GERMANS NASCUTS EL 2015, 2016 I 2017
3. PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES A L’ESCOLA
4. BIBLIOTECA OBERTA AL BARRI
5. ASSEMBLEA DE L’AMPA/AFA D’INICI DE CURS
6. NOVETATS EL WEB

Descarregar Descàrrega en .pdf

PORTES OBERTES PER A DOCENTS

Els dies 2 i 16 de novembre farem una jornada de portes obertes per als docents que els pugui interessar veure l’escola en funcionament i compartir experiències.
L’horari previst és de les 9h a les 12:30h.
Per poder participar és imprescindible fer la inscripció en el següent formulari:

ATENCIÓ!: NOMÉS QUEDEN PLACES PEL DIA 16

Només és poden inscriure un màxim de 3 persones per escola.