Convocatoria de reunió de Delegats i Junta del 14 de juny de 20

La propera reunió de delegats i junta de l’Ampa, serà el dimecres 14 de juny a les 20:30 hores, a la biblioteca de l’escola.

Començarem amb la reunió de delegats i en acabar, seguirem amb la de Junta, que esta, com sempre, oberta a tots.

L’ordre del dia per la reunió de Junta és el següent:

• Ratificació de la renovació de càrrecs de Tresorera i Secretaria: Donem la benvinguda a Marta Ramirez i a Joana Mª Pol.
  • Renovació del càrrec de Presidencia a falta de candidatura.
  • Valoració de l’Assemblea General de Final de curs.
  • Aprovació a l’Assemblea del canvi de nomenclatura de l’AMPA a AFA ( Associació de Famílies d’Alumnes).
  • Demanda per part de les famílies per a comprar samarretes del Matxu i/o de La Sínia però mes talles de nens que no pas d’adults.
  • Alumnes amb necessitats especials, puguin fer piscina sense sentir-se exclosos. Una piscina mes inclusiva.
  • Festa Final de Curs.
  • Jornada de reg.
  • Torn obert de paraula.
 Com sempre, recordeu que les reunions de junta estan oberts a tothom. Us hi esperem!!!
Ampa La Sínia

Acta de la reunió de Delegats del 22 de març de 2017

Durant el curs, els delegats de les classes, junt amb la direcció de l’escola, es reuneixen per tractar els diferents punts i neguits col·lectius que els hi fem arribar tots els pares de l’escola. A traves d’aquestes reunions, intentem donar respostes a tots els neguits.

Us posem el link de l’acta de l’ultima reunió per si li voleu fer una ullada.

Si hi teniu alguna sugerencia o neguit, li podeu fer arribar al vostre delegat i ho tractarem a la propera reunió de delegats.

Moltes gràcies a tots per la vostra participació i recordeu que entre tots la fem!!!

Convocatoria a l’Assemblea General de l’Ampa de final de curs 16-17

El proper dijous dia 1 de juny, tindrà lloc l’Assemblea General d’Ampa de final del Curs 2016-17, al menjador de l’escola a les 20 hores.

Ordre del dia serà el següent:

• Menjador: Farem un monogràfic dedicat a explicar el treball realitzat per la comissió i les noves propostes de funcionament i de menús per l’any vinent. Explicació del projecte de “Servint-nos” per part de 7 i tria
  • Tresoreria: Marta ens presentarà un tancament dels pressupostos i les comptes generals.
  • Resum de les activitats realitzades a les comissions.
  • Canvi de nom d’Ampa a AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) amb les implicacions als estatuts de l’Ampa.
  • Crida a la renovació dels càrrecs de la Junta Permanent de Presidenta, Tresorera i Secretària.
  • Torn obert de paraula.

Com sempre, recordeu que la vostra opinió es important!!!

Us hi esperem a tots!!!

Recorda: Entre tots la fem!!!

Convocatoria de Junta per el dimecres 17 de maig.

La convocatoria per la reunió de Junta de l’Ampa, serà el dimecres dia 17 de maig a les 20:30 hores, a la biblioteca de l’escola.

L’ordre per la reunió de Junta, és el següent:

• Presentació i aprovació del pressupost per l’animació de la festa de final de curs.
  • Preparació per part de totes les comissions l’ordre del dia per l’assemblea general.
  • Crida i renovació de càrrecs de la Junta Permanent ( Presidenta, Secretària i Tresorera ).

Convocatoria de Reunió de Delegats i Junta de l’Ampa

La segona reunió trimestral de delegats, serà el dimecres dia 22 de març a les 20 hores, a la biblioteca de l’escola i després celebrarem la reunió mensual de Junta de l’Ampa, a les 21:30 hores.

L’ordre per la reunió de Junta, és el següent:

• Balanç i resultat del Carnestoltes
  • Balanç de la Festa a Favor de l’Escola Publica
  • Boicot a les proves de 3er
  • Comissió de menjador
  • Colònies en família
  • Despatx de l’Ampa
  • Jornada de Bricolatge i Reg
  • Torn obert de paraula.

Convocatòria per la reunió de Delegats i Junta de l’Ampa.

La propera reunió de delegats i junta de l’Ampa, serà el dimecres 14 de desembre a les 20:30 hores, a la biblioteca de l’escola.

L’ordre del dia per la reunió de Junta és el següent:

• Valoració de l’Assemblea d’Inici.
  • Reunió d’Ampas Escola Nova 21.
  • Resultat del doodle per el dia de les reunions de Junta.
  • Mobilitzacions (Assemblea Groga).
  • Consum d’aigua al menjador i la seva qualitat.
  • Resultat de la Loteria.
  • “Hàbits Saludables”: Reg del pati.
  • Comissió de Festes: Convocatoria a les famílies de 3er i berenar de Nadal.

Assemblea General d’Ampa d’Inici de Curs 2016-17

El proper dimecres dia 16 de novembre tindrà lloc l’Assemblea General d’Ampa d’Inici del Curs 2016-17. Es celebrarà al menjador de l’escola a les 20 hores.

Ordre del dia serà el següent:

• Escola Nova 21 / Itineraris
  • Aprovació dels pressupostos del curs: Festes, aportacions, menjador…
  • Menjador: projecte amb el nou funcionament.
  • Presentació de l’Ampa.
  • Comissió de Mobilitzacions.
  • Comissió Pedagògica.
  • Comissions de Festes i Carnestoltes.
  • Consell Escolar.

Com sempre, recordeu que la vostra opinió es important!!!

Us hi esperem a tots!!!

Recorda: Entre tots la fem!

Convocatoria per la Reunió de Junta del proper dimarts 8 de novembre

La propera reunió de junta de l’Ampa, serà el dimarts 8 de novembre a les 20:30 hores, a la biblioteca de l’escola.

L’ordre del dia és el següent:

• Canvis en el funcionament del menjador.
  • Comissió de Festes.
  • Mobilitzacions (Assemblea Groga).
  • Extraescolar de Ball.
  • Reuniò d’Ampes a Les Vinyes.
  • Participació del Matxu a AFAPAC.
  • Assemblea d’inici: Ordre del dia.