GIMKANA A MOLINS DE REI

Avui, darrer dia de trimestre, els nens i nenes de 2n, 3r i 4t hem fet una gimkana de descoberta dels servei públics de Molins de Rei. Aquí us deixem algunes fotos dels grups en les diferents proves que hem realitzat.

(cliqueu la foto per accedir a l’àlbum sencer)

Som les mares que vam participar del Carnestoltes…

Som les mares que vam participar de la setmana de carnestoltes, responent a la proposta que es va fer des de l’escola en què les famílies poguéssim entrar a l’escola sent part d’una comparsa de Carnestoltes, treballant en el seu dia a dia de dilluns a divendres, és a dir, formar part d’un projecte des que comença fins que s’acaba amb el resultat final de la rua.

Valorem aquesta experiència com a molt enriquidora, per una banda, vam poder ser una més de la comparsa que va sorgir dels grup de nens i nenes de tots les cursos juntament amb els i les mestres. Així ens vam sentir en tot moment, no com uns estranys que entren a l’escola sinó com un més plenament acceptats per tots i sense que la nostra presència provoqués distorsió en el grup. És veritat que no estàvem amb el mateix grup que els nostres fills, cosa que va ser un encert però que d’entrada ens va xocar una mica, malgrat aquest desconcert inicial, vam trobar que era la millor opció per tal que, tant els infants com nosaltres poguéssim estar el més còmodes possible i aprofitéssim aquest projecte. Per altra banda, la vivència de compartir el mateix dia a dia dels teus fills però en paral·lel cadascú en el seu grup va fer que ens acostéssim molt més, compartíssim experiències i comentéssim allò que havíem fet cada dia d’una forma molt més propera.

Ha estat un aprenentatge per a tots, grans i petits, mares i mestres participant en un projecte conjunt de principi a fi tothom des del seu nivell i ens hem sentit una mica més part de l’escola, l’hem entès encara millor i l’hem viscut durant una setmana al costat de professors i infants.

Esperem que l’any que ve, tornem a tenir aquesta oportunitat de participar tan directament amb la setmana de Carnestoltes o en una altra ocasió i animem a tots les famílies que si poden, no es deixin perdre aquesta vivència i s’apuntin a entrar a l’escola i ser-ne un membre més, val molt la pena.

Susanna Pujol
Rut García
Laia Jiménez
Rebeca Nieto
Sonia Serrano
Aina Surià

CARNAVAL 2017 -CONSIGNES-DILLUNS

“Dilluns imitarem mestres i famosos i tothom ens farà fotos”
Doncs aquí estan, tants famosos circulant per l’escola han cridat l’atenció dels paparazzi…quina feinada que han tingut!!! Entre shakiras, Michaels Jackson, Arianas Grande, Messis, Lady bugs i una pila més de famosos aquests fotògrafs no han donat a l’abast. I atenció per demà: “Dimarts un nino has de portar com si t’acabessis de llevar”.

TALLER: “ELS NOMBRES DEL NOSTRE COS” (ESTADÍSTICA)

Durant el taller “Els nombres del nostre cos” es van recollir una sèrie de dades (pes, alçada, temperatura, pressió arterial, freqüència cardíaca i freqüència respiratòria) que després es van recollir en un formulari. Els valors recollits en aquest formulari (dels alumnes de 4t, 5è i 6è) queden representats en les següents gràfiques.

Algunes de les dades (edat, pes, alçada i freqüència cardíaca) també es van recollir en aquesta gràfica que es troba al passadís central de l’escola. En aquest cas, les dades recollides són les de tots els cicles.