TREBALL PEL COL·LECTIU: ESMORZARS COMPARTITS

Benvolgudes famílies, tot seguit us compartim un recull d’imatges dels esmorzars compartits. Moltes gràcies per la vostra participació famílies, pel bon humor i predisposició, per les tertúlies improvisades mentre la macedònia va prenent forma, i per les estones compartides amb els vostres fills/es!!!

Bon estiu!!!!

Cliqueu sobre la imatge per accedir a l’àlbum

TREBALL PEL COL·LECTIU: TOVALLOLES (P5)

Els nens i nenes de P5, s’encarreguen de dur a terme el projecte de les tovalloles, el qual els fa sentir part activa del col·lectiu amb la seva participació.
Setmanalment un grup reduit de nens i nenes, surt de les dues aules per realitzar aquesta activitat .
Tenen cura de les tovalloles que s’utilitzen a l’escola (a les diferents classes i espais), de rentar-les, estendre-les, doblegar-les, col·locar-les al lloc corresponent i repartir-les per les diferents classes.
Bona feina!!!

Cliqueu sobre la foto per accedir a l’àlbum

Comissió Pedagògica: Com aprenem les matemàtiques

Ja fa tres cursos que l’escola està ampliant la mirada didàctica de les matemàtiques. A partir de la formació que va fent ha anat ampliant i revisant el repertori didàctic matemàtic tant pel que fa al fons com pel que fa a la forma. La Comissió Pedagògica (famílies i mestres), durant aquest curs, ha estat partícep també d’aquest treball i ha organitzat unes sessions per poder-ho fer extensiu a la resta de famílies.

Les mares participants al projecte de Carnaval ens expliquen com ho han viscut.

Un any més, l’escola ens ha obert les portes per a poder formar part des d’un principi fins al final del projecte del Carnestoltes.

Com a mares de la Sínia, poder viure i veure l’escola des de dins és un regal.
L’experiència d’aquesta setmana ha sigut molt enriquidora. Tot i que potser a l’inici la idea de participar dins l’escola en una comparsa on els nostres fills/es no hi fossin ens resultava estranya, de seguida vam veure que era una bona pensada ja que la nostra presència allà resultava més profitosa, els infants ens veien com a un adult més del centre i els nostres fills podien participar activament en el seu grup sense estar pendents de la mare.
Entenem que aquest projecte és d’un repte considerable, acompanyar un grup d’infants format per totes les edats possibles i vetllar per a mantenir viva la motivació de tots pot ser complicat però vam veure que aquesta fita és possible quan darrera hi ha uns docents compromesos amb la seva feina. La fascinant dedicació dels mestres l’hem copsat ràpidament, com són l’engranatge dins del grup deixant ser els infants els veritables protagonistes i alhora acompanyant-los quan ho necessiten; nosaltres també ens hem sentit molt ben acollides en tot moment.
Hem vist en primera persona com els grans es fan responsables dels més petits, com aquests es mostren segurs i hi confien, com cada infant troba el seu lloc dins del grup i la seva veu és escoltada, com és respectat el ritme de treball de cadascú i entre tots el projecte de la disfressa pren forma fins a arribar al seu punt més àlgid: la rua pels voltants de l’escola per a lluïr la tasca realitzada aquests dies.
Per acabar, agraïr a l’escola l’oportunitat que ens ha brindat i us animem a tots i totes a participar l’any vinent, ja que si nosaltres en tenim l’ocasió de bon grat repetirem!!
                                                   Susanna Pujol Caus
                                                   Rebeca Nieto Balcells
                                                   Mònica Navarro Surribas
                                                   Aina Surià Llopart
                                                   Àngels Canals Alarcón

TOTS SOM MOLINENCS (Cançó de la Setmana Temàtica)

Aquí teniu la cançó de la Setmana Temàtica d’aquest any.

Aquest cop a càrrec dels alumnes de 5è!!

Us deixem primer el videoclip, i a sota trobareu l’audio per escoltar-lo directament des del bloc, i també l’enllaç per descarregar-lo en mp3 (comprimit en zip).

L’audio per reproduir.

I l’audio per descarregar en format zip