CONCERT D’ALUMNES

A finals de maig, arrel d’una proposta del consell d’escola, es va organitzar un concert en el que alguns nens i nenes de l’escola van tocar per a d’altres companys.

Els concerts es van fer en grups petits i simultàniament en diferents llocs de l’escola.

Aquí us deixem un video on es recullen. Som conscients i ens saps molt de greu el que alguns dels infants que van tocar no apareixen al video. Vam tenir problemes amb algunes gravacions i, malgrat ho hem intentat, no les hem pogut recuperar.

TREBALL PEL COL·LECTIU P5: TOVALLOLES

Els nens i nenes de P5, s’encarreguen de dur a terme el projecte de les tovalloles, el qual els fa sentir part activa del col·lectiu amb la seva participació.

Setmanalment un grup reduït de nens i nenes, surt de les dues aules per realitzar aquesta activitat .

Tenen cura de les tovalloles que s’utilitzen a l’escola (a les diferents classes i espais), de rentar-les, estendre-les, doblegar-les, col·locar-les al lloc corresponent i repartir-les per les diferents classes.

Bona feina nens i nenes!!!

(Cliqueu sobre la imatge per accedir a l’àlbum sencer)

ESMORZARS COMPARTITS 2016/17

Benvolgudes famílies, tot seguit us compartim un recull d’imatges dels esmorzars compartits. Moltes gràcies per la vostra participació famílies, pel bon humor i predisposició, per les tertúlies improvisades mentre la macedònia va prenent forma, i per les estones compartides amb els vostres fills/es!!!

(Cliqueu sobre la foto per accedir a l’àlbum sencer)

GIMKANA A MOLINS DE REI

Avui, darrer dia de trimestre, els nens i nenes de 2n, 3r i 4t hem fet una gimkana de descoberta dels servei públics de Molins de Rei. Aquí us deixem algunes fotos dels grups en les diferents proves que hem realitzat.

(cliqueu la foto per accedir a l’àlbum sencer)

Som les mares que vam participar del Carnestoltes…

Som les mares que vam participar de la setmana de carnestoltes, responent a la proposta que es va fer des de l’escola en què les famílies poguéssim entrar a l’escola sent part d’una comparsa de Carnestoltes, treballant en el seu dia a dia de dilluns a divendres, és a dir, formar part d’un projecte des que comença fins que s’acaba amb el resultat final de la rua.

Valorem aquesta experiència com a molt enriquidora, per una banda, vam poder ser una més de la comparsa que va sorgir dels grup de nens i nenes de tots les cursos juntament amb els i les mestres. Així ens vam sentir en tot moment, no com uns estranys que entren a l’escola sinó com un més plenament acceptats per tots i sense que la nostra presència provoqués distorsió en el grup. És veritat que no estàvem amb el mateix grup que els nostres fills, cosa que va ser un encert però que d’entrada ens va xocar una mica, malgrat aquest desconcert inicial, vam trobar que era la millor opció per tal que, tant els infants com nosaltres poguéssim estar el més còmodes possible i aprofitéssim aquest projecte. Per altra banda, la vivència de compartir el mateix dia a dia dels teus fills però en paral·lel cadascú en el seu grup va fer que ens acostéssim molt més, compartíssim experiències i comentéssim allò que havíem fet cada dia d’una forma molt més propera.

Ha estat un aprenentatge per a tots, grans i petits, mares i mestres participant en un projecte conjunt de principi a fi tothom des del seu nivell i ens hem sentit una mica més part de l’escola, l’hem entès encara millor i l’hem viscut durant una setmana al costat de professors i infants.

Esperem que l’any que ve, tornem a tenir aquesta oportunitat de participar tan directament amb la setmana de Carnestoltes o en una altra ocasió i animem a tots les famílies que si poden, no es deixin perdre aquesta vivència i s’apuntin a entrar a l’escola i ser-ne un membre més, val molt la pena.

Susanna Pujol
Rut García