4t – TN Inside TV

Finalment, desprès d’un (llarg) període de post producció … arriba, tot i que hagi acabat el curs, el TN que vam elaborar els de 4t durant el projecte InsideTV.

Totes les notícies van ser pensades i redactades pels alumnes. Esperem que us agradi!

Gran Museu d’Història de 4t

Hola!

Tal i com ja us vam explicar fa uns dies, aquestes darreres setmanes els alumnes de 4t hem estat fent d’historiadors i hem investigat com ha evolucionat la història des dels prehistòrics, fins a l’època dels navegants i els descobriments fa uns 500 anys.

Ha estat un gran projecte, ja que per grups hem investigat cada època i l’hem treballat des de molts punts de vista:

– hem fet mapes mentals amb els conceptes claus

– hem elaborat un diccionari il·lustrat on s’hi recullen els elements més significatius

– hem reproduit obres artístiques o objectes de cada època (mosais, jeroglífics, pintures rupestres, escuts, maquetes de caravel·les, i ceràmiques….)

– hem elaborat una línia del temps per ordenar cronològicament les etapes

– hem elaborat un joc de taula que ens podem descarregar des de casa per poder practicar i conèixer no només l’època que ens ha tocat treballar, sinó tota la resta

– I hem confeccionat diferents dossiers: un que inclou passatemps amb continguts de totes les èpoques i un altre que conté un recull de lectures i llegendes de cada època de la història

Fixeu-vos si n’hem fet de feina! Finalment, hem preparat per grups una exposició oral en la que hem donat llibertat a la imaginació i cada grup ha aportat diferents idees: alguns han vingut disfressats de l’època, altres han elaborat maquetes, altres han fet breus pel·lícules per explicar alguna llegenda… Ha estat tot un èxit!

Podeu veure els vídeos de totes les exposicions al canal del youtube de l’escola, així com les pel·lícules que han elaborat alguns grups. Aquí us deixem una quantes fotos del Museu que aquests dies està exposat a l’escola, si encara no hi heu tret el cap, us animem a fer-ho!

Fins aviat!

Les colònies, més fotos i articles!

Els nens i les nens han escrit sobre les colònies i tenim un nou àlbum de fotos!

En aquestes colonies mh’o vaig passar molt be .

El primer dia vem fer unas actibitasts amb els companys de classe, despres per la nit vem sortir al bosc a fer un joc de nit que era molt original.
El segon dia vem praperar el videoclip que vem fer i despres vem anar a la piscina a banyarnos jo  em vaig banyar pero l’aigua estaba molt freda despres per la nit vem anar a la discoteca que vem ballar molt .
 el tercerv dia per el mati vem fer les maletes vem acabar de gravar una coseta del videoclip i despres d’una estona ens vam anar cap a casa .
XENIA

A les colonies m’ ho he passat molt bé perque:hem vaig banyar a la piscina, vam fer un videoclip, vem anar al panta de sau, vam fer una discoteca el 2n dia vam i fer jocs de nit🌟🌝 el 1r dia. A la piscina l’aigua estava congelada pero igualment em vaig banyar.El videoclip va ser molt divertit, perque vam fer una guerra de coixins, la discoteca tambè va ser molt guai perque va durar fins a les tantes de la nit.

irene muñoz

Quan m’ho vaig passar millor va ser en la discoteca

perque totes les cançons amb van agrada com per exemple: Hasta el amanecer, Boig per tu,stop wait a minute i moltes més.I també perque estaba
amb els amics.🎙😊
David

A les colonies m’ho vaig passar molt bé!! El monitor molt amable i divertit, el menjar exissit!! I, la casa era molt bonica :-). El pantà de Sau era molt gran i interesant perque diuen que hi ha un poble inundat i que quan el riu baixa es pot veure el campanari i parts de la vil·la. Va ser molt emocionant.

També, vam anar a la piscina, el aigua estava gelada pero ens anava bé per passar la calor. Hi havia un skate park, peò, la pega era que no hi havia skates :-(. El joc de nit que vam fer el primer dia va ser molt  divertit, però a la majoria de gent li va fer molta por. Anem al gra, el que més em va agradar va ser, el videoclip que va montar cada classe amb una cançó diferent, la nostra va ser CAKE BY THE OCEAN de DNCE. Vam ballar al bosc, vam fer una guerra de coixins i també, vam ballar a la plaça. VA SER MOLT EMOCIONANT!!!
ADRIA F.

6è a Port Aventura

El passat dimecres els alumnes de 6è de Primària van celebrar el final de l’etapa gaudint al màxim de les atraccions de Port Aventura.
A les 8:30h del matí ens vam trobar a la plaça de l’Oli i vam dirigir-nos al parc més divertit que hi ha!
Abans d’entrar vam omplir una mica l’estómac i vam entrar al recinte, on vam gaudir d’un dia assolellat i no gaires cues d’espera, cosa que ens va alegrar d’allò més!
Vam dinar mirant un espectacle al més pur estil mexicà i vam continuar la ruta de les atraccions fins quarts de sis, quan vam pujar a l’autocar que ens va portar a casa.
Va ser un dia genial i volem compartir algunes imatges on podreu veure que les seves cares eren de diversió total!!!

Conferències a 2n!

Aquí teniu els ponents del mes de maig. Les seves exposicions han estat molt interessants i els temes tractats ens han deixat bocabadats. Ho han fet REQUETEBÉ!!

Conferències a 2nA: Egipte, el Sol, la vaca, els taurons, animals estranys, Tutankamon i els jeroglífics, els conills i l’espai.

Conferències a 2nB: Sushi el menjar del Japó, la tortuga, Port Aventura, el futbol sala, com es crea una vida?, Laika el gos de l’espai, el meu rottweiler, l’escola d’Arts i Oficis d’Olesa i “Pichi” el periquito.