kofbal: història i reglament

El korfball, és un esport mix d’equip que mica en mica és va introduint a les escoles i que practiquen cada dia més persones en el nostre país.

Té unes normes força diferents als esports convencionals que estem acostumats a treballar. Amb aquesta activitat podreu veure una mica la seva història i les principals normes.

Bàsquet: Activitat Jclic

Aquí teniu una activitat per repassar i ampliar els vostres coneixements sobre el bàsquet. Trobareu diferents jocs en castellà, relacionats amb aspectes tècnics i normatius d’aquest esport.

Un cop hagis acabat l’activitat, fes un comentari al bloc tot indicant:

• Valoració general de les activitats: fàcils, difícils, poc útils…
  • Activitat que hagis trobat més fàcil
  • Activitat que hagis trobat més difícil

INIVOLEI

L’inivolei, és una adaptació del voleibol per als alumnes de primària. Ja sabeu que l’objectiu del joc és fer caure la pilota al camp contrari per tal d’aconseguir un punt. Però sí voleu saber el amb més detall el reglament, aquí us deixo les normes per si teniu algun dubte. Normes inivolei

Quan ja sapigueu bé les normes podeu fer el test.

Creixem sans

En aquesta web podreu aprendre i jugar amb els aliments que necessitem per poder créixer de forma sana i saludable. Heu d’entrar amb l’Usuari de pare o mare: ESANCHEZ7 i amb la constrasenya: D7C3BA
sans

Coreografia d’acroesport

En aquest vídeo podeu veure un exemple de coreografia d’acroesport i activitats gimnàstiques emblant al que estem fent a la classe. Podeu mirar-lo per agafar idees tant de les activitats que fan, de les figures i sobretot de la posició que tenen davant la càmera.