JA HA ARRIBAT EL DIA!

Aquestes són les activitats que l’alumnat de Primària ha organitzat per acomiadar el curs d’una manera diferent.

CICLE O NIVELL
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT
MATERIAL
INICIAL
Elaboració d’un treball mural en forma d’arbre en el que les fulles, representades per mans de colors, amaguen un missatge escrit pels alumnes de cicle inicial adreçat als seus companys de sisè (cicle superior) que s’acomiaden de l’escola. Al mateix temps els alumnes de sisè tindran l’oportunitat de deixar els seu propi missatge d’acomiadament i agraïment damunt la mà pintada del mural.
PRIMER NIVELL
Confeccionar la copa de l’arbre feta de les empremtes de les mans de cada alumne amb pintures de colors i el títol en gran del treball damunt de l’arbre de les mans: “No t’oblidis de somniar”.
Paper d’embalar, pintures, rodets
SEGON NIVELL
Escriure els missatges adreçats als companys de sisè en unes mans retallades de goma eva (foam) que s’enganxaran damunt les mans que prèviament hauran pintat els/les company/es de primer.
Mans de goma eva, retoladors permanents, blu-tack
CICLE MITJÀ
Realització d’un petit film anomenat “ Un fi de curs de pel·lícula” on els alumnes seran els encarregats d’organitzar i gravar a tots els nivells de l’escola, professorat i personal escolar fent un comiat del curs escolar.
Realització d’una gimcana amb  4 jocs d’aigua on participarà  l’alumnat de cicle mitjà barrejat.
Globus d’aigua, gots, pistoles d’aigua i esponges.
CINQUÈ
Organització d’una sortida a la platja amb els alumnes de sisè com a comiat de curs. Disseny i organització de jocs i activitats a la platja.
Material variat d’Educació Física.
SISÈ
Organització de l’espectacle de sisè de final de curs. A partir d’una pluja d’idees els alumnes s’organitzaran en grups segons les activitats que hagin sorgit (cartells de propaganda, música, vestuari, decorats,…). S’agruparan i realitzaran les diferents activitats proposades (petits grups o internivell).
Material per als decorats, cartells, invitacions, vestuari…