EL PRODUCTE FINAL

Per fi ha arribat el moment de mostrar tot el que han fet!!!

Cada grup munta l’exposició del racó de la prehistòria treballat. Ho fan segons les indicacions dels experts del muntatge. Alguns alumnes s’han encarregat d’organitzar els espais de l’exposició i de fer la difusió de la mateixa. Han distribuït els espais, organitzat els llums, els so…ho han posat tot a punt per mostrar-lo a la resta d’alumnes i familiars.

Al començament de l’itinerari es mostra l’eix cronològic, on situa en el temps les diferents espècies d’homínids i dóna una idea al visitant de com ha estat l’evolució de l’ésser humà.

El següent racó representat es el Bipedisme, on es mostra com els primers homínids van començar a caminar.

El Mapa Migratori dóna pas al Trenca Tòpics, on es desmenteixen algunes de les creences sobre els primers homínids que són errònies.

Seguim per l’exposició i trobem els diferents racons que ens mostren com era el Paleolític: el seu habitatge, l’alimentació, les eines, el foc, la indumentària i l’art.

Un cop sabem com era el Paleolític es fa una descripció gràfica del Neolític.

Per acabar, una petita comparació entre els Neandertals i els Sapiens i algunes nocions sobre arqueologia.

L’exposició va ser tot un èxit i alumnes i familiars van poden gaudir del gran treball fet pels alumnes de pimer d’ESO.

Han fet un treball fantàstic!!!!!

A continuació us pengem algunes imatges del producte final.