Aquí l’escola Doctor Alberich i Casas!

Som els i les mestres de Primària de l’escola Doctor Alberich i Casas, de Reus.

La nostra escola compleix 40 anys aquest curs, i, des del 2001-02, som una Comunitat d’Aprenentatge, sent la participació de tota la comunitat educativa, familiars, professorat, voluntaris, … un dels nostres pilars fonamentals. Fem activitats d’èxit educatiu com els grups interactius, tertúlies literàries dialògiques, formació a les famílies, …

Tot i que al centre s’han fet projectes des de fa anys, aquests es feien a la manera “antiga”, i el curs passat es va fer prendre la determinació de reenfocar la forma d’abordar-los, per donar-los-hi un enfocament globalitzat i en sintonia amb les noves metodologies de projecte.

Aquí us deixem un vídeo que hem gravat (mestres i alumnes) per a les famílies, com a resum del que ha suposat aquest any en que s’han transformat moltes coses a l’escola. Ha estat un primer any molt intens i profitós, amb moltes coses per polir però també moltes per consolidar!