En la fase d’implementació de les capses d’aprenentatge els alumnes han treballat en grups de 3 o 4 nens, supervisats per les mestres.
Cada nen tenia un rol assignat (fer silenci, llegir i escriure, portaveu…). Els nens s’organitzen ells mateixos .
A les 5 capses s’han treballat les 8 intel·ligències de Gardner, que són:
1. Visual-Espacial: tenen capacitat per representar i percebre el món de manera exacta. Els nens amb aquesta intel·ligència destacada aprenen millor amb imatges, tenen una gran facilitat per dibuixar i pintar.
2. Verbal-lingüística: pensen en paraules, tenen gran capacitat de comunicar-se oralment o per escrit. Tenen un vocabulari extens i ric i són bons en ortografia.
3. Naturalista: gaudeixen dels animals i la natura. Aprenen mitjançant la classificació i l’ordre i tenen una capacitat increïble d’observació.
4. Lògica matemàtica: tenen un pensament abstracte, són bons resolent problemes numèrics i que requereixen raonament lògic.
5. Interpersonal: són persones amb facilitat per ser líders, guiar els seus companys per a resoldre un problema comú. Tenen facilitat per fer i mantenir amistats.
6. Intrapersonal: solen ser introspectius i solitaris. Tenen una gran capacitat de reflexió i d’autoconeixement.
7. Corporal: són actius, es comuniquem mitjançant el seu cos i el moviment. Són grans ballarins i esportistes. Tenen una gran capacitat de coordinació.
8. Musical: gaudeixen de la música els sons, tenen una especial sensibilitat per entendre el llenguatge musical.
Aquí us deixem algunes imatges!