Com serà l’avaluació?

L’avaluació d’aquest projecte està estretament lligada amb els resultats que els nostres alumnes assoleixin amb aquesta nova metodologia.

Aquest projecte d’innovació haurà tingut èxit si els i les nostres alumnes aconsegueixen canviar la manera de veure, viure i entendre les matemàtiques.

A més per nosaltres com escola, la millor manera de saber si els nostres alumnes estan millorant en l’aprentatge competencial de les matemàtiques és veure la cara de felicitat que fan els nens i nenes quan els proposes un repte matemàtic nou o quan ha de baixar al pati a fer la sessió de matemàtiques en moviment

Tot seguit podeu veure l’evolució dels resultats de les proves de competències bàsiques dels darrers tres cursos, on s’observa una bona evolució.