Som l’escola de Montbrió!

L’escola Josep M. Soler i Gené és l’escola del poble: el municipi de Montbrió del Camp a la comarca del Baix Camp.
Actualment és una escola amb 2 línies a 6 cursos i d’una línia a 3 cursos,per tant som una plantilla de 22 mestres i una TEI.
Els/les mestres de l’escola Josep M. Soler que hi participem a la XCB12 és gairebé tot el claustre, ja que en el moment de apuntar-nos estàvem interessats en la realització de formació sobre Competències Bàsiques i des del CRP se’ns va aconsellar la participació.
Per tant, som un total de 21 mestres. Que ens agrupem en gran grup per tractar els temes generals i després partim el grup en dos (EI i CS – CI i CM) per treballar de forma més pràctica, i finalment, per cicles a l’hora de preparar els projectes. Encara estem en la fase inicial de planificació del projecte, triant temes, com ens organitzem, quin horari i temporització triem, etc.
En general, els mestres del grup coneixem què és un treball per projectes, però no hem tingut molta experiència d’aplicació a l’aula. Per això, ens motiva el poder portar a terme un projecte amb els nostres alumnes, tot i que sabem i veiem que el camí no és fàcil.
Creiem molt important establir el diàleg amb el major consens entre companys/es i entre tots anant perfilant els passos a seguir amb l’objectiu final de realitzar un projecte.

Plaça de la Vila de Montbrió del Camp.
Font: festacatalunya.cat

Un comentari a “Som l’escola de Montbrió!

  1. Una participació tant gran del vostre claustre en la millora de les pràctiques educatives necessita, tal i com apunteu, de les estructures escolars que teniu: claustre, etapes, cicles, etc.
    Allò desconegut s’aprèn fent; per tant, ànim quan comenteu això de “els mestres del grup coneixem què és un treball per projectes, però no hem tingut molta experiència d’aplicació a l’aula”!
    Seguiré l’aprenentatge del vostre procés amb les reflexions dels propers articles!

Respon a mgalla27 Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *