Ens hem organitzat en dos blocs diferenciats.
Hi ha un treball important de compartir el material i la informació que se’n facilita des de la Xarxa de competències bàsiques a les formacions. En aquest espai s’aprofita perquè els membres impulsors de cada nivell posin de manifest les seves inquietud i aquells problemes que van sorgint en els equips de treball. L’objectiu és que tots els projectes vagin prenent forma i que es vagin resolent les dificultats que pot generar el treball en equip. Tot és una oportunitat d’aprenentatge. El treball en xarxa permet compartir els recursos i enriquir la xarxa d’ajuda i treball col·laboratiu entre el professorat. Aprofitem per prendre les decisions importants l’organització, metodologia, dates…
En un segon espai diferenciat ens trobem amb la resta de professors que dissenyaran els projectes. Aquí hi ha hagut una feina important d’organització i distribució de les sessions tenint en compte que s’ha de fer a cada sessió per tal d’ajustar la preparació i disseny d’aquests amb la posada en pràctica.