Avaluació inicial: Una vegada els nens/es han escollit el tema que volen treballar l’adult planteja fer una pluja d’idees amb un posterior debat per veure els coneixements previs de l’alumnat, així com els seus dubtes i inquietuds sobre el tema.
Avaluació formativa/continua: A l’hora de veure el progrés que té l’alumne/a al llarg del seu aprenentatge l’adult elabora una rúbrica que servirà per avaluar els coneixements i els procediments per part de l’adult. D’altra banda, el alumnes realitzaran una autoavaluació del treball que han fet com equip.
GRAELLES
Al final del projecte, l’adult prepararà una activitat d’avaluació mitjançant el Kahoot, per tal de saber el que han après i així els alumnes també s’adonaran dels coneixements adquirits. Tanmateix, al llarg del projecte l’adult realitzarà diverses observacions per fer un seguiment i veure l’evolució dels alumnes.
Reflexió: En general, l’avaluació ha estat satisfactòria donat que tota la informació recollida ha estat molt valuosa per tal de saber els aprenentatges adquirits pels alumnes. A més a més, ha estat molt enriquidor poder-se autoavaluar ells mateixos. També ens ha permès veure el progrés de cada alumne, ja que l’avaluació ha estat contínua al llarg del projecte.
Tanmateix, ens ha costat escollir els ítems de la rúbrica a l’hora de delimitar-los. D’altra banda, hem observat que en l’autoavaluació als alumnes els ha costat posar-se la puntuació, donat que hi ha massa degradació. Per tant, en proposaríem només quatre per facilitar-los la seva valoració.