El projecte de Publicitat, per les seves característiques de transversalitat i adaptabilitat, ha estat una idea comuna en les programacions dels diferents ensenyaments de l’escola, adaptant-lo, sempre, al currículum i característiques específiques d’aquests.
És per aquest motiu que vam decidir que “la publicitat” seria el projecte que treballaríem i presentaríem aquest curs a la Xarxa.
Enguany, el projecte l’hem realitzat als ensenyaments bàsics i ha estat el punt de partida per tal de reflexionar-hi com a equip impulsor i introduir-hi millores, en diferents aspectes, però centrant-nos especialment en l’avaluació (eix principal de la Xarxa per a aquest curs).
Dividits en dos equips de treball, els membres de l’equip impulsor vam analitzar els punts forts i els aspectes de millora de la programació a partir dels indicadors facilitats en la Guia per analitzar la tasca col·lectiva.
Alguns dels aspectes que es van valorar van ser, per una banda, introduir una activitat de llançament que fos atractiva i motivadora, que ens servís per captar l’atenció de l’alumnat, i per altra modificar el producte final.
De la mateixa manera es va considerar oportú donar més pes a l’avaluació formadora a partir de tècniques i instruments que afavorissin la autonomia de l’alumne en el procés d’aprenentatge a partir de la reflexió sobre el seu procés.