Hem treballat en equips heterogenis cooperatius seguint la metodologia establerta a l’escola. En cada equip de treball tenen assignats els rols de secretari, portaveu, controlador del soroll i controlador del temps.
Hem organitzat l’aula en equips de treball especialitzats en cada un dels temes en que es podien agrupar les preguntes dels alumnes. La creació dels grups ha estat a petició dels alumnes segons els seus interessos. Hem destinat un racó de l’aula a material de consulta. També han disposat de dispositius tecnològics per fer consultes a internet i treballar.
Els objectius del projecte es van compartir amb els i les alumnes, que els van escriure en el seu dossier d’aprenentatge per poder-los anar consultant a mida que es desenvolupava el projecte.