En el projecte s’han avaluat les següents activitats: observació del treball d’aula, el treball cooperatiu, les entregues de les activitats individuals i grupals, l’exposició oral i el producte final i l’entrega del dossier complert i ben presentat. També s’ha fet una avaluació final competencial de forma escrita amb contingut de les àrees de matemàtiques, català, castellà i medi. Aquesta prova ha estat corregida oralment amb els alumnes, comentant els errors que s’hi han trobat i les possibles millores en les respostes.
No s’ha previst cap dinàmica pels alumnes que no han assolit els objectius per manca de temps.
El projecte s’ha avaluat tenint en compte: el dossier, l’exposició, el producte final, el socrative i un control.
Una vegada feta l’exposició oral als companyes i companyes de 5è, aquests van realitzar una avaluació del grup de treball seguint una rúbrica.
Cada alumne va avaluar el treball tant individual com del grup seguint també unes rúbriques d’avaluació.
Per últim es va realitzar una prova escrita individual.